Gå til innhold

babyshower, trodde det var amerikansk?


Anbefalte innlegg

Skrevet

men nå hører jeg om folk som har det i hytt og pine.

Er det blitt en tradisjon helt til lands også? :) er jo en grei måte å samle inn litt ting på. Men syntes nesten det virker litt griskt?

Men er jo egentlig en koselig ting å gjøre

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om vi i Norge aldri hadde hermet Amrikanere så har vi ikke hatt en dritt nesten.. Valentinesday, haloween, babyshower.. Masse koselige ting som er hjertelig velkommen i mitt liv iallefall!:) babyshower er ikke grisk i det heletatt.. kjempekoselig er det! Er jo ikke snakk om å kjøpe masse dyre ting. Men kanskje en liten oppmærksomhet, spise kaker og kose seg med veninnene..:)

Skrevet

Det er jo ikke den vordende mamma som inviterer eller planlegger. Det er hennes venninner eller slektninger som skal gjøre det.

Skrevet

Enig med hun over her, det er jo ikke mor som inviterer for å få gaver, det er venner som steller istand fordi de har lyst til å gi mor en koselig kveld og litt oppmerksomhet, samt å feire den lille som er på vei. Så ser ikke at det er griskthet med i bildet.

Er en koselig tradisjon, uansett hvor den har opprinnelse ifra syns jeg.

Skrevet

Kall det ihvertfall babydusj, da...hehe. Det er da jeg føler at jeg begynner å bli gammel,-synes bare det er helt fjottete...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...