Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2010 #1 Skrevet 14. oktober 2010 men nå hører jeg om folk som har det i hytt og pine. Er det blitt en tradisjon helt til lands også? er jo en grei måte å samle inn litt ting på. Men syntes nesten det virker litt griskt?
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2010 #2 Skrevet 14. oktober 2010 De fleste amerikanske skikker kommer jo hit etterhvert, synes babyshower er en veldig koselig ting Griskt er det jo ikke, man arrangerer det jo som regel ikke selv.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2010 #3 Skrevet 14. oktober 2010 Jeg adopterer gjerne aktiviteter/skikker fra andre land om jeg liker dem jeg gitt. Bryr meg ikke så veldig mye om å være innavla nordmann som ikke skal prøve noe nytt. Ikke vært i en Babyshower, men skulle gjerne. Synes det høres ut som en riktig hyggelig jenteaktivitet, der man kan kose seg sammen og feire mammaen og den som skal komme. Så elsker jeg å handle og gi gaver til babyer som skal kommer/har kommet og da. Gir gjerne gaven før barnet kommer, slik at foreldrene kan vakse tøyet feks.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2010 #4 Skrevet 14. oktober 2010 Jo, det kommer vel opprinnelig fra usa og er vel ikke enda blitt noen tradisjon her i Norge. Men fler ser at det er en morsom måte å gi den kommende mor en liten overraskelse Blant mine venner var jeg den første som fikk og jeg hadde ingen anelse om det, kom som en stor overraskelse. Er nok en av de mest gjennomførte og varmeste overraskelsene jeg har fått. Om det er griskt? Det er kanskje griskt om du maser på vennene dine om å lage babyshower for deg, he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå