Snart 3 søte små ;) Skrevet 14. oktober 2010 #1 Skrevet 14. oktober 2010 Jeg holder på å rydde i skapene til ungene. Og ble helt lamslått når jeg så at snuppa hadde 17 jeans , 10 jogge bukser , 12 stoff bukser . osv osv.. Nå er jeg en ivrig "finn" handler, i tillegg til at jeg får mye av to venninner som har barn som er 1 år eldre enn mine. Men alikevell. Det som er enda mere irriterende er at vær gang jeg pakker bort en str, finner jeg masse tøy bakerst med prislappene på enda , eller som nesten aldri har blitt brukt . Fordi jeg ikke "finner fram til det " Konklusjonen er nå; kjøpe alt nytt fra neste str. Men siden vi tydeligvis har hatt alt for mye aner jeg ikke hvor mye klær di egentlig trenger... Noen med litt mere "normale" handle vaner som kan si hva deres barn har i klesskapet ca?! Di er 4 , 3 og 1 år.... Takknemmelig for svar
BlåBlå Skrevet 14. oktober 2010 #2 Skrevet 14. oktober 2010 Det kommer jo an på hvor ofte dere vasker klær, sesong osv. Men jeg vil påstå at de har nok med 5 sett med vanlige buker og gensere hver. Pluss evt skiftetøy i skole og bhg. Her arver minsten fra storebror, en fetter og en kompis av storebor. Han får så godt som ingenting nytt av vanlige klær. Jeg gidder ikke kjøpe nytt, kun fordi det er pent... Jeg har selvfølgelig lyst, men klarer faktisk å la være. Storebror vokser , så jeg tar ut shoppingbehovet mitt på han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå