Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 14. oktober 2010 #1 Skrevet 14. oktober 2010 Min 6åring fikk 2 pakker i dag, og takket meg høyt for at jeg hadde kjøpt dem. Læreren er nok ikke så glad for det, men han har fått beskjed om at han bare tar de fram når det er friminutt om ikke havner de på kontoret. Hvordan er det hos dere, har dere hatt kjennskap til disse strikkene lenge og hvor gamle er barna deres?
Snart 3 søte små ;) Skrevet 14. oktober 2010 #2 Skrevet 14. oktober 2010 Mine barn har ikke , men di er 1,3 og 4. Men min niese på 6 er MEGET intressert. Hadde med seg en matboks full her om dagen , å forklarte en små forvirret tante veldig tolvmodig hva dette gikk ut på
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 15. oktober 2010 Hehe... så gøy. Guttungen ble sendt avgårde på skolen i dag med armene fulle. Håper han ikke mister dem nå da, at de blir fratatt og må på kontoret. Han lovet å ta genseren over når det er time.
Vipsenmamma Skrevet 15. oktober 2010 #4 Skrevet 15. oktober 2010 Min datter på 6 år liker de veldig godt. På skolen hennes er det populært.
Gjest amandine Skrevet 15. oktober 2010 #5 Skrevet 15. oktober 2010 Her har det ikke kommet helt enda, men mine barn fikk fra slekt i USA i sommer så vi er i gang her i heimen... De fikk halsbånd med charms i posten i forrige uke og lykken sto i taket.
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter #7 Skrevet 15. oktober 2010 Var bare å få taki på lekebutikken her. Nå vil jeg på toys are us hehehe... Der har de sikkert mange å velge mellom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå