Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2010 #2 Skrevet 14. oktober 2010 En helg helt uten alle barna. Gjerne en uke eller to også. En ferietur bare jeg om mannen :-)
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2010 #3 Skrevet 14. oktober 2010 Har termin rett over nyttår så jeg klarer ikke tenke på annet enn ting til babyen. Har informert familie om hvilken babybutikk vi liker best, og hintet om hva vi mangler, og at butikken har gavekort. hehe Min kjære og jeg har blitt enig om at vi ikke skal kjøpe noe til hverandre, men vi kommer til å kjøpe oss ny seng rett før jul. Det er liksom som en gaver til oss selv og hverandre.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2010 #4 Skrevet 14. oktober 2010 Jeg har også termin rett etter nyttår, og ønsker meg babyting. Men til meg selv kanskje en jakke eller noe jeg kan ha på meg når jeg triller etter at babyen har kommet:)
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2010 #5 Skrevet 14. oktober 2010 Nye ski og staver Bakebolle Løpejakke Pulsklokke eller Mycoach Bøker Kinobiletter med barnevakt Stekepanne Ullundertøy Bunadsølje Refleksvest Votter Lommebok
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2010 #7 Skrevet 14. oktober 2010 Lamper, planter og møbler til den nye leiligheten.
tante grusom master of law Skrevet 14. oktober 2010 #8 Skrevet 14. oktober 2010 Klær Treningstøy og en ny lap top. Helst mac. men det må jeg nok se langt etter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå