Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 14. oktober 2010 #1 Skrevet 14. oktober 2010 Kjenner til noen andre med fire eller flere barn, og det slår meg at det er et litt pussig fenomen som har det med å gå igjen. Stemmer på mine 4 barn også. Nr 1 og 3 ligner hverandre en god del både av utsende og gemytt, og nr 2 og 4 ligner hverandre en del. Ingen er helt like så klart, og ikke på alt, men har mye samme trekk fysisk, og mye samme gemytt og interesser. Slik er det med veldig mange andre jeg kjenner også med "store" barneflokker, at det ofte blir litt annenhver. Sikkert helt tilfeldig, men lurer på om dette stemmer for dere også?
* 5 om dagen * Skrevet 14. oktober 2010 #2 Skrevet 14. oktober 2010 her er det 5 barn i flokken min. jente,gutt,jente,jente og gutt. alle jentene ligner på hverandre, og på meg. mens guttene ligner på pappaen sin, selv om de har hver sin far. så her stemmer det ikke..
* 5 om dagen * Skrevet 14. oktober 2010 #3 Skrevet 14. oktober 2010 og for å tilføye, alle jentene ligner på hverandre, i utseende, og gemytt, selv om de ikke alle har samme far, og guttene er helt forskjellige, men ligner veldig på hver sin far.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå