Gå til innhold

Dere med 4 eller flere barn


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner til noen andre med fire eller flere barn, og det slår meg at det er et litt pussig fenomen som har det med å gå igjen. Stemmer på mine 4 barn også. Nr 1 og 3 ligner hverandre en god del både av utsende og gemytt, og nr 2 og 4 ligner hverandre en del. Ingen er helt like så klart, og ikke på alt, men har mye samme trekk fysisk, og mye samme gemytt og interesser. Slik er det med veldig mange andre jeg kjenner også med "store" barneflokker, at det ofte blir litt annenhver. Sikkert helt tilfeldig, men lurer på om dette stemmer for dere også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her er det 5 barn i flokken min.

jente,gutt,jente,jente og gutt.

alle jentene ligner på hverandre, og på meg.

mens guttene ligner på pappaen sin, selv om de har hver sin far.

så her stemmer det ikke..

Skrevet

og for å tilføye, alle jentene ligner på hverandre, i utseende, og gemytt, selv om de ikke alle har samme far, og guttene er helt forskjellige, men ligner veldig på hver sin far.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...