Gå til innhold

En anonym spørreundersøkelse:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når du leser et DIB innlegg som du er veldig enig/uenig i, hender det da ofte at du legger inn mange svar for at det skal se ut som det er mange personer som er enig/uenig med HI?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

NEI

Skrevet

aldri gjort. Men nå er jeg ikke syk i hodet heller da.

Skrevet

Hihi, det er sikkert Ubrukelige Hengerumper som har alle svarinnleggene!

xD

Skrevet

Nei det hadde jeg ikke giddet. Da blir det jo helt feil. Håper ingen andre gjør det heller. Men det er nok dessverre det sikkert :(

Skrevet

Ja rett som det er.

Og ikke rent sjelden starter jeg tråder selv og når jeg leser over det jeg har skrevet blir jeg så dypt uenig med meg selv at jeg tenner motild.

Sånn kan jeg holde det gående, noen av trådene her inne er utelukkende jeg som diskuterer med meg selv.

Da synes jeg ofte det er forstyrrende når andre blander seg inn.

Skrevet

Nei.

De eneste gangene jeg svarer flere ganger i et innlegg er hvis det blir en "samtale"/diskusjon som det er naturlig å svare på:)

Jeg signerer alltid med nicket mitt. Det jeg svarer skal jeg kunne stå for åpent, og ikke trenge å gjemme meg bak en anonymknapp.

Jeg synes likevel anonymknappen er fin for dem som kanskje har spm de synes er vanskelig å ta opp uten å være anonyme.

Folk som skjuler seg bak anonymknappen kun for å være frekke i svarene sine har jeg lite til overs for.

Skrevet

Nei det gjør jeg ikke, men ser ikke bort fra at andre gjør det =P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...