Lilliana&Prinsessa&Lillebror Skrevet 14. oktober 2010 #1 Skrevet 14. oktober 2010 Hvor lenge er det ok å ta sit ups egentlig? Hilsen ny-gravert:)
Gil Skrevet 14. oktober 2010 #2 Skrevet 14. oktober 2010 Det jeg har lært om dette er at det er ok ta vanlig sit ups for rette bukmuskler frem til ca uke 12. Skrå bukmuskler, samt isometriske øvelser kan gjøres hele graviditeten. Eks.på isomterisk øvelse er planke - gjerne på knærne slik at det blir mindre belastning på korsryggen.
RampeguttFårLSøster*HØYGRAVID* Skrevet 14. oktober 2010 #3 Skrevet 14. oktober 2010 Jeg er i uke 33, og har akkurat sluttet å ta sit-ups. Men trener fortsatt mage i ribbvegg. (henger i ribbevegg og løfter bena) Det er greit å ta sit-ups så lenge det ikke gjør vondt. Tror nok du kommer til å slutte lenge før du ikke KAN ta dem lengre, fordi du etter hvert vil føle deg litt klomsete, når du tar sit-ups med kul på magen ) Var derfor JEG slutta i alle fall Øvelser jeg IKKE tar er; -markløft -knebøy -utfall
Lilliana&Prinsessa&Lillebror Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 14. oktober 2010 Takk!! RampeguttFårlillesøster: Har du unnlatt å ta markløft etc hele tiden?
Pink Penguin Skrevet 14. oktober 2010 #5 Skrevet 14. oktober 2010 Jeg trener markløft, knebøy, og utfall fortsatt (er 25+4) men har lagt merke til at markløft har begynt å bli litt mer, um, utfordrende siden magen kommer i veien :-P
Lilliana&Prinsessa&Lillebror Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter #6 Skrevet 15. oktober 2010 Mange takk Så er det vel slik at vi skal kjenne etter hva kroppen sier
Hormonella <3 Skrevet 15. oktober 2010 #7 Skrevet 15. oktober 2010 Haha, tenk at vi skulle møtes her igjen lilliana Må være litt over 4 år siden sist
Lilliana&Prinsessa&Lillebror Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter #8 Skrevet 17. oktober 2010 Hei! Så koselig Jepp,over 4 år siden sist ja! Hvordan går det med deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå