Gå til innhold

Tusen tusen takk NAV!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag er det en herlig dag, solen skinner og jeg fikk en tlf fra nav tidligere idag om at de hjelper oss å dekke strømmen og barnehageregningen som vi har slitt sånn med, var der igår og idag er det allerede i orden.

Og mannen vi pratet med var så innmari hyggelig og engasjert og når han ringte idag var han så gla for at vi fikk hjelp.

Skal på et møte til med han for vi skal sette opp en plan på hvordan vi gjør det videre med regningene som må betales. Har kommet inn i en ond sirkel der vi alltid betaler gamle regnigner så kommer oss aldri asjour men det skal han da hjelpe oss med :)

 

Så nav er ikke bare dritt! Er mange flotte mennesker der som virkelig bryr seg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oj da, jammen heldige, ikke mange det er sååå enkelt for ;)

Skrevet

Så flott at det ordner seg... :)

Og til anonym over: jo, det er faktisk slik for de fleste.Det er bare det at vi kun hører om de som ikke er fornøyd med nav.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...