Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 14. oktober 2010 #1 Skrevet 14. oktober 2010 Jeg er i et helt elendig humør, irritert, sint, deppa etc. etc. Har hatt det sånn rett før mensen i det siste, og det er helt forferdelig! Gikk på p-piller en liten stund, men nå har vi begynt å tenke på å få tredjemann (og lyktes tydeligvis ikke første mnd...) Nå utsetter jeg å hente barna i bhg for å spare dem for humøret mitt! Jeg hadde så kort lunte i dag morges også, stakkar Alle råd er gode!!!!
Gjest Skrevet 14. oktober 2010 #2 Skrevet 14. oktober 2010 Sjokolade, varmt bad, varmepute på maven, masse ro og hvile, roser, musikk, god bok, deilig mat, se film ...
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. oktober 2010 Takk, men ikke så lett når man er alene med to små... Har smugspist litt sjokolade, da, og planlegger å legge dem tidlig. Stakkar, jeg "sprekker" for ingenting!
Gjest Skrevet 14. oktober 2010 #4 Skrevet 14. oktober 2010 Føler med deg. Har det på samme måte på tross av p-piller. Grusomt! Jeg prøver egentlig å si minst mulig til folk Lider i stillhet. Tar det ut på samboeren i stedet for ungene om mulig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå