Gå til innhold

kan man lekke fostervann??litt detaljer :P

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer litt på dette. merker man om vannet går eller kan man lekke litt og litt?

blir plutselig "våt i trusa" men det lukter ingenting og har ingen farge, lukter heller litt "søtlig " så lurer på om dette kan være fostervann? er i uke 37.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det også sånn. JM sa at det mest sannsynlig er veldig tyntflytende utflod. Har hatt sånn i noen uker nå, er i uke 37 selv, og må bare belage meg på å skifte undertøy noen ganger i løpet av dagen... Ikke akkurat morsomt, men ufarlig ifølge JM.

Skrevet

Hei!

om hodet til babyen er festa kan fostervannet komme litt og litt. På svangerskapskurs her om dagen fikk vi beskjed om at om du er i tvil om det er fostervann eller ikke skal du ringe fødeavd.

Fostervannet skal være mer lukt på og kan være mer hvitaktig enn urin.

pga lukten du beskriver tror jeg det er fostervann. ring føden :)

Skrevet

kanskje jeg skal ringe JM, for han har festet seg har ho sagt. ho syntes det var tidlig siden eg er 2. gangs.

Skrevet

babyen kommer når den er klar vettu :) ring føden for å være på den sikre siden! :) Lykke til ;)

Skrevet

Jeg hadde problemer med at det lekket fostervann i en uke før vannet gikk "på ordentlig". Den utfloden som dere snakker om nevnte også jordmor til meg da jeg kom opp på føden, hun kalte det fluor. Dette hadde jeg fra før, og har i dette svangerskapet også, -veldig plagsomt. MEN når jeg lekket vann så var det så tyntflytende, pluss at jeg kjente det som om jeg tisset på meg, helt uten forvarsel. var også luktfritt og helt klart (utfloden var jo ikke lukt/fargefri). Sønnen min ble født i uke 37+3! :)

Skrevet

hva er fluor da? er det "farlig" eller helt normalt? for kan vel virke mer som du forklarer det. føles ut som jeg tisser litt på meg, så kommer det spesielt når jeg nyser :Pkaster opp, sitter på huk. o.l. men kommer også bare litt og litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...