Gå til innhold

Erstatning etter bilulykke?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var med i en bilulykke for 3 år siden.

 

Jeg fikk da en del arr i ansiktet som synes godt og er skjemmendes.

Dette er svært irriterendes og tenker over det ofte, så og si hver dag.

 

Har jeg mulighet for erstatning p.g.a. dette? Det er veldig synlig.

 

Noen med erfaring?

 

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg aner ikke, men jeg tror du har ganske dårlig til i forhold til foreldelsesfristene hvis du ikke har søkt enda. Ikke utsett det lengre i hvertfal.

Skrevet

Du kan kanskje få noe støtte for operasjon, men så lenge du ikke har lidd noe økonomisk tak eller er blitt invalid får du ikke noen penger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...