Gå til innhold

Må de glaaaaane sånn, og hvorfor i huleste???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det begynner å bli pinlig, men saken er den at jeg møter på en bil fra kommunen når jeg følger barna mine til skolen, og noen ganger når jeg henter. Møter den ikke hver dag, kun et par ganger i måneden kanskje.

I den bilen er det plass til to stk foran, men det er flere sitteplasser bak (sidelengs, litt som en militærbil). Noen ganger er det kun to i bilen, andre ganger er den full bak (4-6 stk).

Jeg aner ikke hvem de er, bare at de jobber her jeg bor - altså nærheten. Men jeg ser dem aldri, kun når de er i bilen.

I fjor merket jeg at når de kjørte forbi så glante de sånn, noen av dem snudde seg. Og så var de forbi. Flatterende...?? Ikke vet jeg.

Møtte på dem regelmessig en stund, og merket at noen kikket. Ikke hver gang, men det var skikkelig glaning. Snu på hodet 180 grader osv.

Idag kjørte bilen forbi meg igjen, kom bakenfra. Jeg merket at en bil bremset litt ned ved siden av meg, og så i sidesynet at føreren og sidemannen glaaaaaante ut på meg. Da jeg gikk hjem fra skolen igjen, så møtte jeg på bilen igjen. Aner ikke om det var de samme, men tenkte jeg nå skulle se inn i bilen igjen. Føreren kjørte og snudde hodet 90 grader mens han kjørte oppover. Det var helt åpenlyst at han så på meg.

Jeg er ingen sexbombe, langt der i fra. En helt vanlig kropp, og et mer eller mindre normalt utseende. Jeg synes ikke jeg er noe spesiellt pen, andre vil vel si at jeg er hel normal.

Jeg FATTER ikke hva de ser på hele tiden, igjen og igjen. Synes det er plagsomt når det blir så åpenlyst og gang på gang. Ikke er det de samme personene heller hver gang, unge og gamle om hverandre. Det er virkelig ikke mulig at en gjeng med mannfolk holder på slik (det har vart i over ett år).

Klarer ikke å tolke det positivt, men føler at de ser og ler (sliter litt med dårlig selvfølelse). Men hva kan jeg gjøre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er barnevernet som holder deg under oppsyn, skjønner du ikke det?

Skrevet

Haha, jeg tenkte det samme, 14:38!

Makan til paranoiditet da, HI!

Skrevet

Mm-mm.....sikkert!

HI

Innlegget mitt hørtes sikkert veldig teit ut, men vanskelig å fortelle noe så teit på en normal måte. Men likevel synes jeg det er plagsomt.

Skrevet

Hvis det er en bil full av arbeidsfolk, så kan det nok hende at en (eller fler) av mannfolka syns du var fin eller noe.

Jeg jobber bare med menn selv, og har mange ganger sett dem flokke seg sammen for å se på og "diskutere" ei dame. Og jeg har ofte nesten syntes litt synd på den stakkars utpekte, for hun blir beglodd og vurdert av resten av arbeidsflokken.

Skrevet

Hæ..er man paranoid fordi man merker at noen kikker på seg. Hi finner vel sikkert ikke på, kanskje det faktisk er en grunn bak. Skjønner godt at man synes det litt beklemt.

Skrevet

HI....men gjør de det den motsatte veien også. Om de ser noen som de ikke synes ser ut. Er det også diskusjonsemne???? Eller driter de da i det/dama???

Skrevet

Det er ikke noe annet de ser på da? En bygning eller et tre de skal hugge?

Skrevet

Diskusjonen starter ofte ved at en kommenterer f.eks pupper, rumpe eller bare hele dama, så hiver de andre seg inn i diskusjonen med sine meninger. Mannfolka er ganske sprikende i hva de mener, så det kan godt være at noen syns du var bra og andre ikke.

Skrevet

Kanskje det er en kommunebil med folk med "mindre håndbagasje" som skal på utflukt sammen eller noe?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...