♥Mammsen&3prinsesser♥ Skrevet 14. oktober 2010 #1 Skrevet 14. oktober 2010 Jeg er 32 år gammel å venter mitt tredje barn (Har to nydelige prinsesser fra før på 6 og 1 år) Mannen håper vel at dette er gutten som kommer siden dette mest trolig blir vårt siste barn :)t Vi har bygd oss et nytt hus i Nord Trøndelag som vi stortrives i med to katter å snart tre barn som fyller hverdagene med latter og lek.. Vi giftet oss nå i sommer å er utroli stolt over å ha fått gifteringen på fingeren Han jobber offshore, noe som preger hverdagene godt de ukene han er ute, men det er sanneli meg himmelriket de ukene han er hjemme sammen med oss Jeg er forresten utdannet hjelpepleier, men funderer på å ta sosionom eller barnevernspedagog Det var litt om meg det, nå flere???
Gjest Mentha Skrevet 15. oktober 2010 #2 Skrevet 15. oktober 2010 Jeg er 29 år, og venter min første lille bebis i januar Er samboer med verdens herligste odelsgutt, og vi bor på en koselig gård i Sør-Trøndelag. Det var vel verdt å flytte fra støvete Oslo for! Her har vi masse dyr og skog, og gleder oss nå til å få dele dette med vårt nye familiemedlem Er egentlig under utdanning, men måtte ta meg friår da jeg ble gravid, det ble for mye problemer med reise og opphold (pendler). Så nå nyter jeg tiden som hjemmeværende og prøver å slappe av og samle krefter innimellom husarbeid og oppussing, til den lille melder sin ankomst
trippeltopp Skrevet 15. oktober 2010 #3 Skrevet 15. oktober 2010 27 år, førskolelærer under videreutdanning. Har vært sammen med min kjære i snart seks år. Har en gutt som nærmer seg tre år, og håper å få nummer to i løpet av 2011. Bor i støvete oslo, men skal flytte tvers over landet, til Bergen, så snart jeg er ferdig med videreutdanningen.
fox`y Skrevet 15. oktober 2010 #4 Skrevet 15. oktober 2010 heihei:) jeg er snart 28 år,bor i Tronheim. har 2 gutta på 5 og 3 år og vi venter vår nr 3 i mai 2011(håper alt går bra) _Jeg er utdannet omsorgsarbeider å jobber i barnehage. Mannen jobber offshore så har nokk å gjøre den mnd han er borte:)
♥Mammsen&3prinsesser♥ Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 15. oktober 2010 Merkes godt når de er borte ja fox`y.... Hehe.. Min kommer hjæm no på tirsdag å fytti gris labben det blir godt til mor :0P Lurer meg sanneli på om det blir en stor overgang med tre barn fremfor to spesielt den stunda han er borte... Hehehe *Hååååå*
Fru.Antonsen Skrevet 15. oktober 2010 #6 Skrevet 15. oktober 2010 Jeg er 30 år gammel og bosatt i Akershus. Har verdens beste mann, venter barn nr 2 med han og vi også giftet oss nå i sommer. Bor på et lite småbruk hvor vi har 3 hester og en miniponni men blir plass til 4 hester til nå iløpet av november. 2 kattepuser og en liten bisk. Og ørti fisker i kar Jeg er utdannet agronom men har aldri praktisert denne utdannelsen da jeg den gangen hadde et intenst ønske om å bli vetrinær...
Hormonella <3 Skrevet 15. oktober 2010 #7 Skrevet 15. oktober 2010 Jeg er 28 ca, har en haug unger 5 flotte gutter, i alderen 9mnd til 7 år vært sammen med mannen i 10 år, og gifta oss for litt over 2 år siden. Nr. 5 kom plutselig og overraskende, så nå som nr 6 satt kan dere si det var en knallovrraskelse men når tankene og alt har lagt seg, så er det bare kos (ble gravid på hormonspiral, så det er ikke værst) Mannen min er i oljebransjen, servicemann, så han er borte litt over en mnd, og hjemme like lenge. Har stort hus og stor hage, to katter og lite naboer vi er plassert under midten av norgeskartet Jeg er hjelpepleier, men har jobbet som servitør mellom ungepass og nye fødsler
Ladybug~N&E Skrevet 15. oktober 2010 #8 Skrevet 15. oktober 2010 Jeg er 28 år, har 2 skjønne småtroll. En gutt på 3 år og ei lita jente på 5,5mnd. Jeg og mannen min har vært sammen i 9år og drømmer om sommerbryllup i 2012;) Vi bor i telemark, hvor jeg er født og oppvokst mens mannen min opprinnelig er fra østfold. Håper på en liten nr. 3 om ikke så altfor lenge men mannen min er ikke helt enig. han har nemlig en sønn på 9 fra før. jeg ønsker meg maaaange barn! men kan slå meg til ro med 3. håper jeg;) kjenner så inderlig på kroppen at jeg ikke er ferdig med å få barn enda. er nesten så jeg håper spiralen skal svikte.... hehe;) Jeg er utdannet innenfor kontor men jobber i dagligvare. er for tiden i permisjon og skal tilbake til jobb i midten av desember. ønsker å utdanne meg på nytt etter jeg har fått de barna jeg vil ha og de har begynt på skolen. Drømmer om å bli jordmor!
Pinkytoe Skrevet 16. oktober 2010 #9 Skrevet 16. oktober 2010 Er 25 år og fikk min første i mars:-) har vært sammen med min kjære i 5 år. Vi kjøpte hus i fjord så får vente litt med bryllup:-) Bor i telemark siden min kjære er herfra, men er selv fra rogaland. Han jobber skift på sykehuset, noe som til tider kan være kjedelig, menmen:-)Er for tiden ute i permisjon noe som er utrolig travelt da vi har pusset opp og styra i hele sommer. Nyter den siste tiden igjen av permisjonen min nå, siden jeg skal tilbake i jobb i desember:-( Er litt flau over at jeg ikke har dnoen utdannelse, men er mer ei jobbe jente;-) Liker å glede meg over de små tingene i livet, som at julemarsipanen endelig har kommet i butikken igjen. Og at jeg har verdens beste kjæreste:-)
<3 2G <3 Skrevet 16. oktober 2010 #10 Skrevet 16. oktober 2010 Hei, Jeg er 30 (skrekk og gru;) ) gift i 8,5år med verden flotteste mann:D Sammen har vi en flott gutt på snart 5 Og har endelig etter mange år med vurdering og tenking, kommet frem til at vi skal prøve på nr 2. Jeg hadde ganske store bekkenplager forrige gang, og vi brukte 2,5 år på å bli gravide, så det er mye å tenke på. Begge har endelig fast jobb, og skal begynne å se på hus/leilighet til neste sommer. Blir vel å vente til da før vi starter med prøving igjen. Har ei venninne som har førsterett på å bli gravid, så får håpe spira hennes sitter nå Litt om meg, hva med deg?
♥Mammsen&3prinsesser♥ Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter #11 Skrevet 17. oktober 2010 Hehehehe EnG+1 Å jeg som er trettitoooo *Får rykninger bare ved at jeg om 5 måneder blir 33-HYSJJJJJJ....) Var som deg sterkt plaga med bekkenløsning forrige svangerskap å har begynt å fått det samme i dette svangerskapet, meeeeeen nå tror jeg nok dette blir siste nurket så jeg får bite tenna sammen :0P Hadde satt grensa mi på 35 med flere barn så da kommer jo denne luringen godt innenfor den ramma Her ble jeg faktisk gravid med nummer 3 på p sprøyta så var ikke helt planlagt denna gangen men siden vi jo snakka om å kanskje få en til om ei stund ja da tok vi dette som en gledelig gave, meeeen what to do når man sanneli blir gravid på prevensjon åsså Hehehehehehe Vi gleder oss som bare det iallefall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå