The Bad Gal Skrevet 14. oktober 2010 #1 Skrevet 14. oktober 2010 http://www.filmweb.no/film/article381781.ece?show=trailer Må nok vente til den kommer på Blu-ray siden vi ikke har barnevaktvennlige barn, men før eller senere dukker den vel opp i hylla på videokiosken også:-)
meg & to små vampyrer Skrevet 14. oktober 2010 #2 Skrevet 14. oktober 2010 Åha, den så morsom ut! .."videokiosk"? finnes det mer?
The Bad Gal Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. oktober 2010 Hehe, nei, men hørtes så stusselig ut å si dvd-hylla på Statoil....;-)) Den skal ikke være morsom, tror det er i scary-sjangeren, men pytt.
meg & to små vampyrer Skrevet 14. oktober 2010 #4 Skrevet 14. oktober 2010 Hæ? Det så jo ut som det var troll osv? Ligna litt på en av de tegnede bøkene om de fire store som er actionhelter osv (husker ikke hva den heter, men den er ganske morsom). Skummel altså? He he. Ja, jeg så traileren uten lyd da. Siden jeg er et sted jeg ikke kan ha det på...
The Bad Gal Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 14. oktober 2010 Hehe, man blir nok litt lurt av Otto Jespersen, men den skal være litt sånn kult-dokumentar'ish.
meg & to små vampyrer Skrevet 14. oktober 2010 #6 Skrevet 14. oktober 2010 Oioi, jeg har nok sløvebrillene på, for han la jeg jo ikke merke til en gang. Enten det, eller så har hjernen gitt opp på meg og begynt en negativ utvikling. Hehe.
Sa-Nata-Ana *med bestemorpupp* Skrevet 14. oktober 2010 #7 Skrevet 14. oktober 2010 Så lenge Otto Jespersen er innblandet på noe som helst vis, så ser jeg den! Takk for at du la ut link, jeg gleeeeder meg!!!!! =D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå