Gå til innhold

Ingen flere drama innlegg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jo reine såpeoperaen her inne.. Så venter bare på neste innlegg ;)

- Mannen min er utro med moren min

- Mannen min liker ikke sex. Tenner han på menn?

- Frustrert småbarnsmor

- Anonyme dibbere på jakt etter kjærligheten

- Hvordan bli slank i en fei?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda, ditt innlegg er jo ganske såpeopera :)

Skrevet

jeg er en hore som ikke liker å ha sex med kjæresten min, bare med betalende kunder. kan jeg kreve athan betaler for sex medmeg???

Skrevet

Dette er et anonym forum. Det betyr at en kan lufte ting som opptar en. Og når en har behov for å være anonym, er jo gjerne det fordi det er saker som er spesieller og kanskje vonde.

Dersom du bare vil ha solskinn og glede, kan du jo bare finne deg et annet forum. Det florerer jo med forum, så plukk i vei kjære deg :-)

Skrevet

13:44: skulle bare mangle at han betaler litt ;))

Skrevet

Jeg har vært utro mot samboer 20 ganger på en mnd, og har pådratt meg hiv, gonore, klamydia og kjønnsvorter.. I tillegg ble jeg gravid.. Jeg må vel ikke fortelle det, for da går han fra meg, og jeg blir alene med barnet.

Skrevet

så humor er ikke tillatt på anonym forummet vårt, men oven i fra ned holdning er på krevd?

Skrevet

Jeg vet faktisk om en som hadde seg med svigermoren sin :/ Den er drøøøøy!

Skrevet

Får ikke sett Ricki Lake lenger, så da er Anonymforum her et godt alternativ for å bli oppdatert på menneskets evige trang til fornedrelse. :))

Skrevet

Min mann har 5 unger med 6 forkjellige damer. Han nekter kontakt med dem alle.

Skrevet

tusen takk for tipset. viser seg at han ikke vil betale så nå har jeg kastet han ut av leiligheten.kan noen ringeambulansen han ligger nemmlig nede på veien da vinduet var lettest å få han ut av.

Skrevet

Ricki Lake det er mange år siden.men nå har man jo dr.Phil. så mulighetene er der jo fortsatt. og så er det kommet så mya annet søppel av realety programer og unge mødre osv osv...

Skrevet

Ja, det er nok av "søppel tv";) Og hva med glamour og i gode og onde dager. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...