Gå til innhold

Hva skal dere lage til middag i dag?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pannekaker, ertesuppe og bacon :)

Skrevet

Her blir det svinekoteletter med gulrøtter, brokkoli, poteter og stekt margarin.

Skrevet

Enkelt idag siden jeg er syk.. hjemmelaget potetstappe og pølser.

Skrevet

Fiskegrateng (hjemmelaget). Sniker oppi litt kalkunpølse, da tror ungene det er pølsegrateng og langer innpå, hehe...

Skrevet

Det er bruke opp matvarer vi har i huset-uke hos oss; så pasta med brokkolig, kyllingpølser, oliven, løk og noe mer jeg finner.

Skrevet

Min kjære mann skal ta meg med ut for å spise i dag, jeg kunne selv bestemme hvor jeg ville gå. Har enda ikke bestemt meg, er egentlig det samme for meg så lenge jeg slipper å handle inn, lage mat og vaske opp etterpå. ;o)

Skrevet

Laks i form med gulrot og fløte, og med poteter til.

Skrevet

Svinefilet i biter eller strimler marinert i hoisin, litt hvitløk og soya, stekt sammen med brokkoli, gulrot, aspargestopper, kantareller og chilli, samt fullkornsnudler til.

Skrevet

fullkornspasta og og tomatsaus med sterke små kjøttboller av svin :) med salat til

Skrevet

pannekaker, bacon og poteter:O) barnas favoritt her i huset...

Skrevet

Tikka masala med fulkornsris og salat

Skrevet

Her i huset skal eldste få bestemme siden hun har vært så flink i det siste, hun er ikke så kravstor da, ønska seg tomatsuppe:)

Skrevet

hjemmelaget carbonara,salat og brød til...litt enkelt, for vi er litt opptatte her.

også er det en favoritt hos ungene :-)

Skrevet

kjøttboller, fløtesaus, poteter, fullkornsmakaroni og grønnsaker :)

Skrevet

Moren min kom på helgebesøk i dag, så vi tyvstarta helga med entrecote, potet, brokkoli, bearnaise. Rødvin til de store og litt solbærsaft (i vinglass selvfølgelig) til han lille :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...