Gå til innhold

hmm hva skal jeg gjøre!!!???

Anbefalte innlegg

Skrevet

WTF!!!! jeg er faen meg en hyggelig person, gjør alt for at de rundt meg skal ha det bra. aldri gjort ell sagt noe vondt til noen. men han helvetes samboeren min går meg på nervene nå. jeg lager kaffe vær dag til han når han står opp, vaske huset, klær osv handler , bringer og henter ungen i bhg, lage mat ,osv. jobber 100% stilling og gjør alt for at økonomien skal gå rundt.

OG han idioten der kan faen ikke annet en og være utakknemlig ,slem

han sier ofte at jeg er feit (har 10-12 kilo for mye) har vært 30 kilo mer..men det er faen meg mitt problem ikke andres.han kaster maten vis det ikke er godt, han blir sur vis jeg sier i fra at noe ikke er greit, han gjør ikke en dritt med meg ell ungen, han har ikke jobb ell bidrar ikke en dritt økonomisk, han KAN rett og slett ikke være hyggelig.

og nok med at han faen bare er negativ og ikke kan si en eneste hyggelig ting til meg og aldri setter pris på at jeg sliter meg ihjel for at denne famillien skal fungere og ha mat på bordet

faens gubbe..

hvorfor i helvete bryr man seg om sonne folk???? det kommer jo aldri noe godt ut av det..

i går presterte han si at jeg ikke tente han sekuelt i det hele tatt.. jeg var frastøtende..

jeg trenger hjelp ,jeg må vekk , jeg må kvitte meg med den idioten som drar meg ned i møkka og ødelegge meg helt..

men jeg klare ikke ... Kjærlighet gjør folk blind..

faen hate meg selv for at jeg lar meg selv bli utnyttet og brukt på den måten...

hvorfor går ikke han fra meg ??? han ser jo ikke noe posetivt i og være sammen med meg og det gjør jeg ikke med han heller .. hvorfor er det så vanskelig??

HJELP!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner jeg blir flyforbanna når jeg leser det du skriver om han...

Å det som slår meg er hvem tror han at han er!!

Jeg må ærlig innrømme at jeg hadde ......................... *sensurerer litt her jeg* en viss plass på mannen min om han hadde snakka slik til meg!

Å helt ærlig så har du jo funnet deg i dette tydeligvis ganske lenge, så han fortsetter jo bare å tråkke deg ned i søla fordi at du er glad i han, noe han jo vet...

Han går ikke ifra deg fordi at han VET han neppe får det bedre med noen andre enn deg, altså du severer jo alt på et gullfat til han..

Ikke misforstå her, jeg rakker absolutt ikke ned på deg for jeg har selv erfaring fra et forhold der jeg ble behandla som regelrett dritt, å det tok meg lang tid før nok ble nok å jeg dro...

Noe jeg er overlykkelig for den dag idag siden jeg er nygift med mannen i mitt liv og venter mitt tredje barn :))))

What to do.... Hmmm.....

Finn styrken i deg selv til at nok er nok, ikke la han ødelegge den lille rest som er igjen.. Gi han ikke den gleden!!!

Å selv om såkalt kjærlighet er blind så skal jeg love deg at du fortjener bedre enn som så!!!

Nei huff, får skikkelig vondt inni meg når jeg leser dette å ser sinnet og bitterheten du sitter med innimellom linjene du skriver ....

Jeg har mest lyst å skrive til deg at du må komme deg bort fra han, men samtidig er det ikke noe jeg kan si til deg siden jeg jo absolutt ikke sitter i dine sko akkurat nå, men fra en person som har opplevd dritt fra et tidligere forhold ganske så likt som det du skriver her så håper jeg virkelig at du også kan få det godt sammen med noen som respekterer deg og virkelig ser hvilket godt menneske du er uten å ødelegge hvert et grann av lykkefølelse...

*KLEEEEEEEEEEEEM*

Skrevet

hei takk for svar:) .

godt og få litt støtte når man ikke ønsker og snakke med venner/famillie om sont.

veit godt jeg har vært alt for snill og servert han alt på gull fat.. så det er min egen feil at ikke jeg har klart og sette grenser og forlange at han gjør ting fra begynnelsen ..jeg føle meg som moren hans og ikke kjæreste..

jeg veit at jeg fortjener mye bedre og at jeg fint klare finne en som er 1000 ganger bedre for meg , men problemet mitt er at jeg ikke klare og gå er alt for feig, driver og syke meg opp fortiden så jeg skal klare det har ikke godt av og være i ett sont forhold ser jo selvtilitten og sont er helt borte hos meg.. og det er hans feil har finni meg i alt for mye..

nei jeg må bare jobbe med meg selv for er ikke noe galt med meg og klare meg fint alene så jeg må bare få sagt fra at jeg ikke finner meg i dette mer og ønsker være alene og bli meg selv igjen ,han stopper meg i og være lykkelig og ha ett fint liv..

¨

HI

Skrevet

Tro meg når jeg sier at du greier alt du setter deg som mål at du skal greie... :) Ikke undervurder din egen styrke for den er der, men den er bare godt gjemt under alt...

At det blir tøfft i starten ja det blir det men tenk heller så : Skal du sitte sånn i 10 år til??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...