Gå til innhold

Tror samboeren min kommer til å gå fra meg :-(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Han føler seg ikke vel med livet sitt, og livet vårt.

Han vet kke helt om han vil bo med oss mer.

 

Jeg føler at hele min verden har gått i grus.

Jeg vet ikke hva jeg skal tro eller gjøre.

Hele mitt liv slik jeg har sett det for meg, med oss 3 sammen om alt finnes ikke lenger.

I tillegg bor vi langt ifra mine venner og familie.

 

Jeg har foreslått at vi skal bli flinkere til å være sosiale, både hver for oss, og sammen.

Men han tviler på sin egen innsats om vi skal kjempe for dette.

 

Jeg er utrolig lei meg, skuffet, og sint.

Gir han opp så lett?

 

Egentlig tror jeg alt beror på depresjoner.

Han har en god utdannelse, (Master +) men har nå vært jobbsøkende i over 1 år, og ting går nok ikke helt som han hadde tenkt.

Kanskje det nå har gått inn over han at livet ikke lenger er det samme, md kjæreste og barn.

 

Nei jeg måtte bare skrive det ned. Få litt ut.

Og om noen har noen råd til meg så setter jeg stor pris på det også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei og nei og nei! Dette var trist lesing.

 

Jeg synes det høres ut som en reaksjon på at livet ikke er så lett for tiden med tanke på jobb. Det forplanter seg og vedrører jo hele familien. Kjempetrasig. Men det er viktig å forsøke å støtte hverandre i denne perioden. Han har det nok tøft i jobbsøkerperioden og føler vel at han ikke strekker til eller ikke er god nok. Forsøk å vise at han har andre verdier som familien hans setter høyt! At han betyr mye for dere og at han er en viktig del av deres familie.

 

Med høy utdannelse vil han jo sannsynligvis få seg en jobb til slutt. Han kan ikke søke på flere jobber som ikke er SÅ relevante ifht utdannelsen? Det teller jo med i vurderingen av han ved en evt ansettelse senere. Altså at han har vært i en eller annen form for aktivitet. Det liker hvertfall arbeidsgivere...

 

Har dere vurdert flytting?

 

Huff, vet ikke om jeg kom med noen råd. Sender deg en klem og håper det kan ordne seg. Og du; bare luft ting her. Det er det som er så kjekt her. Takhøyden er stor og vi er få som er her, så noe frekt svar får du nok ikke i dette forumet...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff.. ja dette var langt fra hyggelig lesing!! :(

 

Jeg synes jo du tenker logisk med tanke på hva som kan gi utslaget for at han ikke har det bra. Å gå hjemme så lenge er jo ikke godt for noen. Tenker som Rima kanskje flytting? Et sted hvor det er lettere for han (og deg da evt) å få seg en jobb??

 

Skjønner godt du er fortvilet, hvem ser ikke for seg fremtiden med en ny liten tass.. og når dette står i fare for å bli knust blir en (kanskje spes som mor) heeelt fortvilet!!!!!!!!!!

 

Må bare ønske dere lykke til, håper virkelig det løser seg!! Og bare skriv igjen.. her er vi hyggelige og åpne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda!

Kan bare signere rima sitt innlegg, med at dette var trist lesing.

 

Hva med å forsøke parterapi? Hvis du er innstilt på at dette skal funke, så syns jeg vel at han skylder familien sin å gjøre et realt forsøk han også.

 

Uansett... masse lykke til da! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff dette var trist å lese. Signerer bare de over. Har ingen gode råd, men håper dere finner ut av ting.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk dere!

 

Nei det er ikke greit dette her.

Jeg har vel bestemt meg for å prøve å bare være så normal som jeg klarer. Prøve å gjøre det litt lystbetont hjemme.

Og heller ta tiden fremover som det kommer.

 

Huff, det er så trist dette her.

Ser på vår nydelige lille gutt, og håper og ber om at han ikke skal behøve å vokse opp i to hjem. Vi trenger pappa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det var ikke gode nyheter. Vi kan jo håpe på at han etter en kort tid vil se at han savner dere og at han vil ønske dere tilbake. Synes du også skal bruke tiden da til å tenke på om han er riktig for dere...

Sender deg noen varme tanker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...