Gå til innhold

Hvor i Thailand burde man ikke dra ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen tips til steder man burde holde seg langt unna ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja.... Jeg ville nok styrt unna Pattaya/Jomtien dersom jeg reiste med små barn. Bangkok kan også være litt hektisk (men supert om man reiser med eldre barn, evt uten)..:)

Skrevet

Hvorfor ville du styrt unna Pattaya/Jomtien ?

Skrevet

Signerer pattaya/Jomtien området.. var i Jomtien for mange år siden, hadde fått høre at det ikke skulle være sexturisme der, mer familievennlig.. Veldig.. horene kastet over kjæresten min selv om vi gikk hånd i hånd, peep show barer overalt, og en morgen så jeg en feit, vestlig tusist som fikk en BJ i basenget av en thailandsk hore.. veldig fristende å gå ned for en morgendukkert der da..

Skrevet

Hor må være Thailands største eksportnæring. Hørte om en mann som ville ha aromaterapi på en salong her i Oslo. Det siste kvarteret la massøren entydig opp til "intimmassasje", uten at mannen hadde spurt om det i det hele tatt. Samtidig som hun liksom tilfeldig dultet borti pikken hans under håndkleeet holdt hun noen fingre i været som tegn på hvor mange ekstra hundrelapper hun skulle ha for å tilfredsstille ham. Til slutt reiste han seg opp fra benken og gikk.

Skrevet

Første anonym her...

Jeg ville styrt unna Pattaya da det rett og slett ikke er spesielt barnevennlig. Gufne strender som ofte flyter av plast ol i vannet, mye prostitusjon/pedofili osv. De nordmennene som er der er litt ymse, selvsagt mange oppegående, men også mye annet (kriminelle, rusmisbrukere, folk som har stukket av fra ting hjemme).

Jeg er i grunn glad i Pattaya, var der mye som barn (nesten hver helg i et års tid) ettersom vi bodde i BKK og dette var den nærmeste badebyen. Nå bor min mor der vinterstid. Vi har vært der en gang med barn, men kommer ikke til å reise tilbake. Neste gang drar vi nok et annet sted..:)

Skrevet

Jeg kan skjønne hvorfor dere ikke anbefaler Pattaya, men jeg vil forsvare Pattaya litt her .

Det er mere til Pattaya enn horer og kriminelle nordmenn !

Jeg er delvis oppvokst i Pattaya og vet at Pattaya er så mye mer .

Pattaya er veldig barnevennelig faktisk ! Innen en times kjøring har man både en elefant landsby og en tigerpark .I selve Pattaya har man et stort badeland og på Royal Garden (Kjøpesenter ) er hele 2 etasje fylt med bla Ripelys belive it ore not ,radiostyrte biler ol .

Det finnes også mange familievennlige resturanger bla suger hut ,hvor det det er masse løse dyr bla kaniner .

Patttaya beach er ikke noe fin ,men Jomtien er en veldig fin laaaang strand ,(det er ikke uten grunn at Jomtien blir kalt Østens Riviera )

Rett uten for Pattaya ligger det også 3 øyer som er kjempe fine og ta dagsuutflukter til .

Og har man lyst til å dra til noen litt større øyer i et par dager ligger både Koh samet og Koh chang 1-2 timer unna .

Jeg vet at Pattaya er kjent og har et rykte på seg for prostiusjon/pedofili

men uansett hvor du dra i Thailand kommer du ikke bort fra "horene".

Samme med pedofilien også ,for 15-20 år siden så man åpenlyst peofile sitte på barene med små gutter på 5-6 år på fanget ,men det ser man IKKE lengere ,for politiet har slått hardt ned på det ..

Og det er bare et lite området i Pattaya som heter walking street hvor man har alle strippeklubbene ,barene ol .

Feks Oslo blir jo kalt heroin hovedstaden i europa og i fjor flommet det jo over med horer og tiggere ,men det er mye mer i Oslo enn både ,heroin, horer og tiggere .....

Skrevet

Pattaya er en flott plass, bare man holder seg unna de gatene og byområdene hvor gogo barene og horene er!

Det er mer å finne der enn bare dritt, det er hva du gjør det til selv! Flott plass som må oppleves, men personlig likte jeg Phuket best :-)

Skrevet

Mamma`n til will; Jeg ser absolutt hva du mener og synes Pattaya er et festlig sted selv, men min mening er alikevel at det er et av de minst barnevennlige stedene... men hvis du skulle sagt et sted man ikke burde dra i Thailand, hvilket sted ville du ha nevnt...?:)

Skrevet

Samme som hun over her : den muslimske delen i sør .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...