Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2010 #1 Skrevet 14. oktober 2010 jeg ville leke, slikke suge osv... Fikk gjort det bare litt før han holder hodet mitt fast der nede og jukka i vei til han kom. Begynte å tenke litt.. Gjorde jeg det ikke bra nok? Har gjort det flere ganger før, på min måte, og han har virka fornøyd da! Men kanskje han egentlig ikke liker måten jeg gjør det på? Kunne det vært fordi han var trøtt og bare ville ha seg en kjapp en? Noen teorier damer?
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2010 #2 Skrevet 14. oktober 2010 Du kan jo spørre han? Min teori er at han ville komme fortest mulig.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2010 #3 Skrevet 14. oktober 2010 Kunne selføglelig spurt han, men jeg syns faktisk det er flaut!! "Du kjære! Likte du ikke blowjoben inatt eller?" HI
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2010 #4 Skrevet 14. oktober 2010 Kunne selføglelig spurt han, men jeg syns faktisk det er flaut!! "Du kjære! Likte du ikke blowjoben inatt eller?" HI
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2010 #5 Skrevet 14. oktober 2010 Kanskje han ikke vet at det er kjipt og unehagelig å bli holdt fast og brukt som jukkedukke på den måten. Få deg litt baller og si til ham at dersom han ikke er fornøyd er det bedre at han guider deg gjennom hvordan han liker det. Du kan jo holde fast hodet hans og stappe en banan ut og inn av kjeften hans en stund uten at han får ha kontroll på bevegelsene, så han får se hvor digg det er.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2010 #7 Skrevet 14. oktober 2010 Jeg vil tro han ble overivrig kåt og ville komme fortest mulig Noen ganger er det det man vil Selv om kosesug er digg det også
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2010 #8 Skrevet 14. oktober 2010 Jeg hadde blitt dritsur. Hadde følt det veldig nedverdigende å bli holdt fast sånn.. Så da hadde han fått klar beskjed om at gjør han det en gang til, så var det hans siste blow-job fra meg!
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2010 #9 Skrevet 14. oktober 2010 blowjob er ekkelt og uhygienisk Har dere ikke noe underliv? Det er der kjønnsorganet hans hører hjemme.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2010 #10 Skrevet 14. oktober 2010 usj, slike innlegg synes jeg ikke hører hjemme her inne altså.. finnes det ikke sex-forum hvor du kan ta opp de problemene der??? Nå fikk hvertfall IKKE jeg lyst på sex!
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2010 #11 Skrevet 14. oktober 2010 Fjortissprat faktisk.. Er bare fjortisser som har problemer altså... Nytt... Joda, har underliv begge to, men jeg har nettopp satt opp spiral, så jeg må vente med samleie... Og jeg kunne brukt sex-forumet, men det er mye mer aktivitet på anonym, så posta det det... Beklager virkelig!! Du som mista lysta på sex, synd for deg!!! Tenk å ikke tåle å høre at noen har oralsex... Trist liv det der altså... Dere som har svart skikkelig: Takk for det!
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2010 #12 Skrevet 14. oktober 2010 Der kom den tåpelige påstanden igjen, at vi har et "trist liv" vi som ikke praktiserer oralsex. Innsenderen må rett og slett være dum, verken mer eller mindre.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2010 #13 Skrevet 14. oktober 2010 Hvis du føler du er gammel nok til å ha sex med mannen, bør du også tørre spørre ham om sexen dere har. En gang må være den første til alt:) Ett bra sexliv over tid kommer av kommunikasjon mellom partene.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2010 #14 Skrevet 14. oktober 2010 oral sex er vel og bra det, men å høre om at du sugde mannen din fordi han praktisk talt tredde deg neppå og ronka seg selv med din munn DET er smakløst! For det VAR faktisk det han gjorde, og den konklusjonen trekker jeg ut i fra det du skrev om hvilke "ålaner" du egentlig hadde for den blow j****
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2010 #15 Skrevet 14. oktober 2010 Noen menn tenner jo litt på å ta kontrollen/dominere, min er sånn. Han elsker å holde meg fast når jeg suger han, men jeg liker det selv da.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2010 #16 Skrevet 14. oktober 2010 Blowjob er noe du gir et barn, hovedsakelig små gutter. Men kan også gis til en liten jente. Barnet kommer til deg og du gir barnet en blowjob. Barnet må først ha skadet seg, barnet kan f.eks ha slått seg og kommer springende mot deg med et lite sår, du må derretter blåse på såret slik at det blir bedre. Blow = Blåse Job = jobb = Blåsejobb I Amerika er blowjob også ett navn på en måte å ****... Nok om det Blåsejobb er en blowjob. Du blåser på barnets sår.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2010 #17 Skrevet 14. oktober 2010 Jeg sugde ikke kukk når jeg var fjortis jaffal!
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2010 #18 Skrevet 14. oktober 2010 Det har jeg da ikke påstått heller. Antyder bare at dette er fjortisPRAT. Dessuten skal det ikke underslås at enkelte "voksne" er for fjortiser å regne.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2010 #19 Skrevet 14. oktober 2010 Livet ditt er trist fordi du mista lysta på sex fordi noen skriver om oralsex, ikke fordi du ikke praktiserer det... Og ja. Det er smakløst det han gjorde. Jeg tør ikke ta det opp. Vil ikke kjefte å si at sånt tillater jeg ikke, og ikke vil jeg spør hvorfor han gjorde det. Om det er fordi det ikke er bra nok det jeg gjør, eller han bare ville ta en kjapp en.. Dere som mener at jeg ikke er gammel nok til sex pga det, dere om det! Jeg er over 16, godt over faktisk, så i følge norske regler er jeg gammel nok, og vel så det!
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2010 #21 Skrevet 14. oktober 2010 Følte du deg truffet? Ikke arrestert ennå?
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2010 #22 Skrevet 14. oktober 2010 Skrev jeg noe om at livet mitt var trist?? fordi jeg mistet lysten på sex (les: ment idag-nå) Kan ikke se at jeg skrev det nemlig.. 13.03
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2010 #23 Skrevet 14. oktober 2010 så synd at du ikke tør snakke med mannen om dette. da han antagelig kommer til å gjøre dette flere ganger om du ikke forteller han hvordan du føler det. og spør om hvorfor. kan tenkes at han innbiller seg at du liker det da. du trenger jo ikke kjefte på han men rett ut spørre han om det. og så si at du ikke likte det hvis du ikke likte detda.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2010 #24 Skrevet 14. oktober 2010 Herregud så pripen du er a 12.22!
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2010 #25 Skrevet 14. oktober 2010 Jeg sa at livet ditt er trist fordi du hyler ut at du mister lysta på sex. Følge med i timen nå frøken! Herlighet... Tenk å blande inn barn i noe som har med sex å gjør!!! Er det sykt eller??? Alle skjønner når noen sir blowjob, så er det snakk om suging...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå