Gå til innhold

huff..veide 53 kilo i morgest

Anbefalte innlegg

Skrevet

er 167 høy...Klarer ikke å spise nok pr dag.. huff..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spis sundt og variert, ta godt vare på kroppen din! De samme reglene for tykk og for tynn!

Skrevet

Jeg er 165 og veier 48 kg.. Spiser som bare det og føler meg frisk, jeg. Føler du deg syk ? Veier du vanligvis mer eller mindre?

Skrevet

veide 67 i februar..Har måttet trene og legge om kostholdet pga sykdom, og nå bare raser jeg ned i vekt.. jeg blir mett av ingenting og eier ikke matlyst.. vil ikke forsvinne helt..:-(

Skrevet

Hvis dette faktisk er et problem for deg og har vært det over laaang tid kan du prøve de flytende næringsdrikkene på apoteket, de er dyre men effektive, en liten mengde inneholder mye næringsstoffer. underkant av 3o,- pr stk og det er anbefatl 2-4 pr dag dersom man skal ta for å øke vekten, itillegg må du jo spise etterhvert, for de gir deg faktisk økt matlyst. HAr slitt med det selv de siste 15årene (er 34år nå) og ble kjent mde dette i fjor, da søkte legen om jeg kunne få de på blå-resept, noe jeg fikk, men som kan være vanskelig da det er visse kriterier man må følge, og de er kjempe kjipe, jeg fikk først avslag.. Men for noen er det sånn at man faktisk KAN ha et slikt problem i forhold til å få i seg næring og det ene tar det andre, man trenger ikke være syk av den grunn.. Men det e vedrt et forsøk.. Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...