småtroll:) Skrevet 14. oktober 2010 #1 Skrevet 14. oktober 2010 Jeg lurer på noe...må man ha vært i jobb 4 uker etter permisjonen for å få sykepenger?? eller kan nav se på de siste 6 mnd og gi en beregning utav det?? hadde tenkt å jobbe etter permisjonen men ryggen og bekkenet takket for seg så måtte til legen...og der fikk jeg sykemelding m en gang fordi jeg ikke kan jobbe enda...men pga lang ventetid hos legen gikk det litt mer enn 4 uker fra permisjons stopp til sykemelding... Hun på nav som jeg snakket m idag trodde dette skulle gå i orden siden jeg hadde hatt inntekt siste 6 mnd... men kjenner jeg er sååå nervøs....hehe...men men..
Guttemamma75 Skrevet 14. oktober 2010 #2 Skrevet 14. oktober 2010 Det er ikke sånn det fungerer. Du må ha jobbet i minst 4 uker for å få sykepenger ja, men permisjon teller som opptjening til det.. Hadde du jobb å gå tilbake til etter permisjonen? Hadde du ikke det så har du egentlig ikke opptjent rett til permisjon, og du har heller ingen jobb å bli sykemeldt fra.. Hadde du blitt sykemeldt før permisjonen gikk ut hadde du sannsynligvis hatt krav på penger, men er usikker på om du får noe nå... Lever sykemelding til nav og se hva som skjer..
småtroll:) Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. oktober 2010 har levert den for lenge siden...men hun sa at jeg muligens hadde krav på penger siden jeg ikke hadde noe jobb å gå til. Får bare se hva som skjer..visst ikke får legen ordne opp...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå