VårSol :) Skrevet 14. oktober 2010 #1 Skrevet 14. oktober 2010 Jeg har en 3gs iphone og klarte jo selvfølgelig å miste den i bakken så den sprakk/knuste Noen som vet om noen i Bergensområdet som kan fikse det for ikke så altfor mye peng?
Fruen i huset Skrevet 14. oktober 2010 #2 Skrevet 14. oktober 2010 Bare send den i posten til noen som kan reparere den... Det gjorde jeg! Evt, hvis du er litt teknisk nerd, se videoer på youtube om hvordan skifte glasset selv...
Simply Skrevet 14. oktober 2010 #4 Skrevet 14. oktober 2010 Vet ikke noe ang reparasjon, men ville helt klart kjøpt meg tlf-beskytter til iphone, de er jo super glatte. Jeg har kjøpt en sånn som beskytter hele telefonen, også skjermen.
VårSol :) Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 14. oktober 2010 Sender den ikke til kem som helst... Hvem sendte du den til da? Noen du kjenner?
Fruen i huset Skrevet 14. oktober 2010 #6 Skrevet 14. oktober 2010 Nei, til et firma så klart! Søkte på nettet og siden dette skjedde på en søndag og jeg var dypt fortvilet (hehehe), sendte jeg til de som svarte på henvendelse på en søndag. Jeg sendte til et firma i stavanger, selvom jeg bor på østlandet. Tror ikke det tok særlig lang tid, maks en snau uke.
VårSol :) Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter #7 Skrevet 14. oktober 2010 Fant noen i Bergen som gjør det på dagen :) Leverer den inn der jeg da
VårSol :) Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter #8 Skrevet 14. oktober 2010 Det er ett til firma i Bergen som fikser, jpx.no Tydeligvis ikke mange som har vært så uheldig å miste iphonen i bakken...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå