Gå til innhold

Julemarsipanen har vist ankommet i butikken!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er en smule tidlig jeg.

Det var liksom noe av julekosen å glede seg til julegodteriet som kom rett før jul. Det holder liksom om det hadde kommet siste uka i november!!!

Det er vel ikke lenge før butikkene er nedlesset i julepynt heller... Snufs. Ødelegger litt synes jeg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte de på butikken i dag tidlig jeg:)) Var knakende godt:)))

Glassflaskene med julebrus er også kommet:)

Ja, enig, tidlig.. Men, du og du så godt det er, hihi.

Skrevet

Ho ho, da kom lørdagen brått fortere enn forventet denne uka;-p

*løpe til Meny*

Skrevet

Åh julebrus har jeg lengtet etter siden i sommer!! *løper til butikken*

Skrevet

Huff det var alt for tidlig!! =(

Hvordan skal man forklara barna at det er over 2 mnd til jul da?

Da kommer vel julekulene også snart? Det betyr at det blir flere humper i slankekuren også =S

Skrevet

Julemarsipanen kommer like tidlig hvert år og har gjort det hvertfall de siste 20-30årene, så sånn har det vært "bestandig". Jeg leste en artikkel om det en gang og da var det intervju med noen hos en av produsentene og de sa at hvis de skulle lage egen julemarsipan for å bare selge det i desember, så ville de tape masse penger på det, derfor selger de det så tidlig. Og det er jo helt tydelig at folk kjøper det allerede nå, hvis ikke ville de jo ikke tjent mer penger på å legge det ut for salg allerede nå og da hadde de ikke gjort det.

Skrevet

Er det ikke bare å kose seg i mørketiden og glemme at den heter noe med "jul"? Jeg gidder ikke irritere meg over slike bagateller, men gleder meg heller over nytelser i høstmørket ;)

Skrevet

Oh yeah... Jeg koser meg med det jeg. Men synes det er fortidlig for det :)

Har faktisk julemarsipan liggende rett ved siden av meg. Har noen ganger før "boikottet" å kjøpe marsipan så tidlig, men i år klarte jeg det ikke gitt!!!

Skrevet

Herregud så glad jeg er for at jeg ikke liker marsipan;) Blir værre med pepperkakeboksene, ribba og julebrusen!

Skrevet

julebrus er godt, julepynt er fint og det lyser opp en mørk tid.

jeg vil heller ha mer enn mindre av gode og fine ting som lyser opp :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...