Gå til innhold

Hvem ligner barna deres på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her ligner min datter på meg,samme med min søster:)

Har man babybilder og bilder fra vi var småbarn,klarer ikke alle å se hvem som er hvem en gang:-)

Og i familieselskap så kaller de min søster og datter for kloner av meg:)

Det eneste hun har fra faren er tåneglene:)) og krøllene:)Krøller hadde jeg og min søster når vi var liten,men de forsvant med første klippen.

Og jeg regner med at hun kommer til å bli høyere enn meg,da jeg er ganske lav og faren er 196 cm...

Men det som er litt rart,er at om faren holder henne,så ser man alikavel at hun har trekk fra han,og på en måte ligner han alikavel;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eldstejenta ligner sin far, men har mine øyne og lepper :)

Yngstejenta ligner meg, men har farens lepper og ører;)

Nå venter vi baby igjen, så blir spennede å se hvem h*n ligner :D

Skrevet

Hun ligner på meg, men når hun smiler så er hun så lik min bror. Han har et litt skjevt smil og det har hun også;)

Og når hun er sint og rynker øyenbrynene så er hun lik min morfar. Hun får samme uttrykket som han hadde og det er så koselig. Ikke at hun er sint altså, hehe, men at hun ligner litt på morfar. Han var den beste:)!

Skrevet

Da han var liten var han veldig lik på far sin familie.

Nå synes jeg han blir mer og mer lik meg og min far.

Han har mine øyne og min nese, ellers kan jeg ikke se han er så veldig lik noen av oss.

Det eneste som er litt vittig, er at hans farfar har en verv foran i luggen, og den har han arvet. Helt likt!

Skrevet

Vi har fått en unge hver, vi. Eldste er mørk som pappaen sin. Gyllen hud, brunt hår, brune øyne osv. Det eneste han har fått fra meg er tærne og smilet :)

Yngste er som snytt ut av nesa mi, på alle måter. Har t.o.m. fått mitt temperament (skrekk og gru)! Han har fått sin fars mørke øyne, da :)

Skrevet

Av andre får vi ofte høre at eldstemann er litt miks, at mellomste ligner meg mest, at minstegutten er vanskelig å bestemme og at vesla er helt lik meg :-) Selv synes jeg ikke det stemmer helt. Men så er ikke mannen og jeg så veldig, veldig ulike heller egentlig utseendemessig, ikke når man ser på ett og ett trekk i ansiktet. Vi har f.eks ganske lik øyefarge, samme form på øyebrynene, ikke helt ulik munn, hadde ganske lik hårfarge da vi var barn, mye samme form på pannen osv, men vi er jo også ulike så klart. Ulik nese, ulik ansiktsform, jeg har mer markerte kinnben, han har kløft i haken osv.

Ofte er par likere av utseende enn de selv er klar over (slett ikke alle!), og da er det jo heller ikke så rart at barna kan ligne begge foreldrene slik som du beskriver Bæ, bæ lille lam:). Jeg synes i hvertfall at alle barna våres har trekk fra begge oss to, men jeg synes nr 1 og 3 ligner en del både av lynne og utseende, og at nr 2 og 4 ligner veldig av lynne og utseende, men de to ulike "parene" er ganske ulike.

Skrevet

Sønnen min er så lik faren sin at han like godt kunne vært klonen hans. Det gjelder utseende og også væremåten. Det var veldig synlig når han var baby, men nå er han 5 og det blir bare mer or mer tydelig. Pussig.

Skrevet

min datter er dønn lik sin far da han var liten. alle tror hun er en gutt:P

Skrevet

Hun ligner helt på seg selv ;-)

Kommer jo an på øyet som ser...

Hun har sin fars øyenfarge og smil.

-Ellers ligner hun mest på sin storebror , som ikke er spesielt lik noen av oss.

Skrevet

Twintipp: Jeg kan ikke for mitt bare liv skjønne at gutten din kan ligne sin far? Han er jo prikk lik deg og søsteren din:)

Datteren min er veldig lik faren sin i de fysiske trekkene, men hun er utrolig lik meg i mimikken og i måten hun bevege seg på. Faren hennes er en sånn type som ser ganske lik seg ut på bilder. Hele min familie, inkludert bop, ser helt derimot forvridde ut, og har ulike grimaser på alle bilder fordi vi aldri holder ansiktet i ro:)

Skrevet

Eldste er en godblanding av oss begge, kommer helt an på øyet som ser. Men, jeg ser jo at han har mange trekk fra faren sin og farfaren sin (mannen min og faren hans er ekstremt like).

Minsta er visst veldig lik meg, jeg ser det ikke selv (bortsett fra på babybilder). De aller fleste sier at hun er som snytt ut av nesa på meg.

Skrevet

Han er en god blanding av begge. Han har farens hodeform, hårfarge, øyenfarge og munn, og mine øyne og ser mer ut som meg da jeg var liten enn mannen min.

Ellers er det ikke så godt å si hvem sin høyde de arver, det finnes i allefall ingen fasit. Mannen min har f.eks. to brødre. Faren deres er lav og moren er veldig høy. Begge brødrene til mannen min er helt gjennomsnittlige i høyde, mens mannen min er godt over. Så man må nok bare vente og se til de blir eldre. :-)

Skrevet

Eldstejenta ligner veldig på meg og min mamma, yngste er veldig lik pappan sin, men de er veldig like hverandre også :)

Skrevet

Sønnen vår er en god miks. Har leppene,ørene,hårfarge og lynnet etter sin far. Øynene og nesa mi og ser veldig lik ut som farfar da han var liten :)

Skrevet

snupp ligner faren sin mest, men vi er såpass like i farger osv, så for de som ikke kjenner faren, sier de at hun ligner meg.

Egentlig tror jeg hun ligner mest på svigermor, men vi har ikke barnebilder av henne, så det er jo litt vanskelig å si.

Har en niese som er som snytt ut av min nese....

Skrevet

Eldstemann ligner veldig på oss begge. Minsten er en (guttete) kloning av meg ;)

Skrevet

Eldste gutten har øyne etter meg. Men resten etter faren kanskje?

Yngste jenta har munn etter meg, muligens nesa også- Øyne og panne veldig tydelig etter faren sin.

Skrevet

Da eldstejenta var nyfødt var hun prikk lik sin far, men etterhvert som hun har blitt større ser vi stadig flere trekk fra meg også- så nå er hun en ganske så god blanding, selv om hun fortsatt ligner aller mest på faren.

Minstejenta vet vi ikke helt, men hun likner ikke noe særlig på sin søster, så skal bli spennende å se etterhvert. Muligens har hun min øyenfasong og munn, resten er litt vanskelig å si enda (3 uker gammel bare:)

Skrevet

Gutten vår likner ikke på noen. Hverken oss foreldre eller noen av besteforeldrene.

Men han hadde riktig navnelapp da vi dro hjem fra sykehuset altså! :-)

Skrevet

Sønnen vår ligner på sin far, er nesten som snytt ut av nesen på ham - bortsett fra forskjellig øyefarge (han har brune som meg).

Datteren vår ligner mest på meg, vil jeg si. Ser en baby/småbarnsbiler av meg, er det ganske så likt. Hun har smilet, nesen og øynene mine, men hun har øyenbrynsfasong, munn og øyefarge etter faren. Uttrykket hennes kan gå fra helt likt sin mor til helt likt sin far, så hun er nok hakket mer "blanding" enn storebroren. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...