Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2010 #1 Skrevet 14. oktober 2010 lese, skrive, regne, spille trompet, strikke, sykle på tohjulssykkel og tørke seg selv i rompa. Sånn, nå kan dere applaudere og fortelle meg hvor fantastisk hun er. Hva kan deres fireåringer?
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2010 #2 Skrevet 14. oktober 2010 Sikter nok til mitt innlegg om jenta mi og tall.. Hvorfor gidde hasselere med det? Var bare jeg som lurte på om det var vanlig.. Ha en fin dag! Hi i det andre innlegget om fireåringer.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2010 #3 Skrevet 14. oktober 2010 Det er lov å være stolt over barna. Så jeg aplauderer jeg ) ....og at en fireråring kan alt dette, er virkelig ikke vanlig. Det er spesielt
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2010 #4 Skrevet 14. oktober 2010 Hæ? Nå skjønner jeg ikke riktig hva du sikter til. Det har da vært minst 3 andre innlegg om flinke fireåringer siste uken, og da tenkte jeg det var ok at jeg også fortalte hva min kan, uten å mistenkes for hasselering? Det synes jeg var en stygg mistanke fra din side 9.15.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2010 #5 Skrevet 14. oktober 2010 Da beklager jeg sterkt.,. Jeg skrev nemlig et innlegg om min fireåring idag og har ikke leste andre innlegg om dette. Ha en fin dag. 09.15
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2010 #7 Skrevet 14. oktober 2010 Hi: min 4 åring kan også gjøre alle de tingene du beskriver, men han kan gjøre alt SAMTIDIG! Så han er myyyye flinkere enn din 4 åring!
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2010 #8 Skrevet 14. oktober 2010 PØH, jeg tror deg ikke. Hva da lizzm? Kan din 4åring strikke mens han tørker seg i rompa kanskje??
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2010 #9 Skrevet 14. oktober 2010 Hvis din fireåring både kan skrive og tørke seg selv i ræva, så er det vel bare å gratulere og ta fram kake og fanfare. Du må huske på at h*n da er langt mer intelligent enn den gjengse dibber.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå