Gå til innhold

hvor mye er for mye? hvor mye drikker mannen din?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

samboern min drikker minst 1-6 øl om dagen. drar aldri noe sted(til venner og sånn) uten å ha med seg noe øl e.l-

han skylder på at han er engelsk og at det derfor er greit. men synes du det er det?

 

jeg synes ikke det, og vet ikke hvor lenge jeg holder det ut.

hvor mye drikker du og din kjære`?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syntes det hørtes veldig mye ut!!! Men jeg tror engelskmenn har en helt annen kultur enn oss. å ta seg ei øl om dagen gjør han jo ikke full liksom. mens norske menn drikker seg drita hver gang de drikker, og at det derfor er verre om norske menn skulle begynt med å drikke daglig...

 

Jeg og sambo drikker svært sjeldent. Før kunne sambo kose seg med ei øl på fredagskvelden av og til, men han har sluttet med det også.. nå har vi juleøl i kjøleskapet som er utgått på dato :P Vi drikker ved sosiale sammenkomster som inneholder alkohol, men siden vi er en småbarnsfamilie blir det langt fra hver måned for å si det sånn.

 

jeg hadde nok ikke godtatt at han drakk hver dag. ikke med tanke på at han blir full og sånn, men jeg liker at vi er kjørbare begge to for eksempel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg hadde klikket i vinkel om det skulle gå så mye øl her i huset!

Min sambo drakk, som han selv sier, ganske ofte før han flyttet hit. Han visste at jeg har problemer med å mentalt takle berusede, så var han glad i meg så måtte det trappes ned. I løpet av det året vi har vært samboere så har han vel drukket 8 øl her hjemme, og vært på fester der det ble i overkant mye 2 ganger. Men skal da ikke kneble han helt heller:)

 

Til vanlig drikker jeg lite alkohol, det er godt med vin til middag en gang i blandt.. Nå er jeg jo avholds:) Men gleder meg syyykt til en Pisang Ambon når vesla er ute!!! Søte drinker er yummy!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min samboer er dansk, og tar seg også gjerne en øl når han kommer hjem fra jobb, eller et par glass vin. Dette plager meg absloutt ikke og er ikke bekymret for det.

Før jeg ble gravid, kunne jeg også fint ta meg et glass vin på kveldene, hvis jeg fikk lyst på det..

 

Tenk på at i så mange andre land enn Norge er det HELT vanlig og ta seg en øl eller litt vin på kvelden, uten at de har større andel alkoholikere.

 

Så så lenge det ikke er snakk om å bli brisen/full, så er det helt i orden for meg.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...