Gå til innhold

Det er ikke alltid det lønner seg å være lydig gutt :S


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

I går var sønnen min på sfo, og der stortrives han. Men i går fikk han seg en lei opplevelse....

 

Ungene var delt opp i grupper, og hadde en voksen med seg som skulle finne på en lek. Den voksne som var på min sønns gruppe hadde de med seg i en av skolens gymsaler. Leken var at de skulle slå av lyset, og ha det helt mørkt, og alle skulle legge seg ned på magen, på gulvet.De skulle holde seg for ørene, og bare vente på tur. Den voksne skulle liste seg rundt,og ta en etter en rolig på ryggen. Når de hadde blitt tatt på ryggen skulle de liste seg rolig ut etter tur.

 

Ungene syntes dette var veldig spennende. Da alle hadde blitt tatt på ryggen, og gått ut av gymsalen gikk den voksne også ut. Og hun låste døren etter seg. Men en hadde hun glemt....og der inne i den store, bekmørke gymsalen lå fortsatt sønnen min tolmodig på gulvet,med hendene for ørene og ventet på tur..... :S

 

Heldigvis var det en gutt som kjapt merket at min sønn var borte, så de fikk låst ham ut rett etterpå. Men gutten min ble veldig redd når han oppdaget at han var alene og innelåst. Så han begynte å gråte. Etterpå var han så flau over at dette hadde skjedd ham, og over at det hadde fått ham til å gråte foran alle de andre. Uff, gjett om jeg fikk vondt av ham :/

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HI Her

 

Hun hadde ikke sagt unnskyld til ham en gang. Hun hadde bare sagt : "Huff da, dette skulle ikke skjedd".

 

 

 

Ja, jeg synes heller ikke dette var noen fin lek å leke. Hadde selv syntes det var ekkelt hadde det vært meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...