Gå til innhold

Hva gjør jeg nå?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hva gjør man når man sitter på en hytte, får mensen, glemt å pakke bind/tamponger og er det er flere mil til nærmeste butikk?

 

Er det da man bare mååååå kjøre alle disse milene for en pakke libresse? Eller klarer man seg med dopapir? Andre løsninger?

 

Grrrr.......:(

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du barn med deg? Lån en bleie,ta på en lang genser som dekker den digre rompa du får,og dra til butikken :)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffda.. Ingen i nærheten du kan låne av, eller ligger hytta helt for seg selv? Saumfare badet, kanskje noen har lag igjen en pakke bind? Hvis ikke ville jeg nok ha kjørt til nærmeste butikk/bensinstasjon.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra gammelt av, så kan du jo pakke inn avispapir eller evt. tørkepapir, inn i en klut, sokk e.l. og legge i trusa. Det var det de gjorde før...bind av strikka ull fyllt med et eller annet med sugeevne :P

 

Har til nøøøds brukt dopapir en dag..men...det går MYE! Så snart må du ut å kjøpe dopapir igjen, uansett......Tror jeg bare hadde slengt meg i bilen og ikke tenkt mere på det :-|

 

Føler med deg, medkvinne!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det bare å sette seg i bilen. Siste gang jeg glemmer slikt....

 

Hadde håpet at noe hadde en oppskrift a là.....Gå rundt hytta 2,5 ganger, hink baklengs i 3min, spis en halv sitron og drikk litt eddik.....hokus pokus....mensen er borte!

 

Takker for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...