Gå til innhold

Så var fødselen igang....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er det bare å koke kaffevann, sette seg ved dataen og forvente en lang natt med mye venting. Alt er funnet frem og klappet og klart, masse håndklær, saks til navlestreng og alt annet som hører med.

Spenningen er stor for har ikke tatt ultralyd så aner ikke hvor mange det er inni den gedigne magen.

Nervene begynner å komme, samme med tankene, hva om noe går galt? Klarer jeg å håndtere det selv? Eller må jeg vekke gubben og få hjelp? Han skal tidlig opp på jobb i morgen så hadde vært greit om alt gikk som det skulle :)

Bare å vente på pressriene nå, så er vi virkelig igang, men kaffen smaker bra imellomtiden :)

Pesingen begynner å tilta nå, så tror nok ikke det er så lenge til den første lille valpen kommer :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende! Lykke til som jordmor!

Skrevet

Trodde du var en gærning nå som skulle ta imot ditt eget barn alene.....

Gikk det greit?

Jeg var også valpejordmor en gang. Det kom en valp, jeg lå og ventet på de neste ei hel natt, men det var bare en....TRodde de altid fikk mange jeg...=)

Skrevet

Herregud, skal hun ta imot sitt eget barn selv tenkte jeg nå, he he :D

Skrevet

Hehe, morsom vri, og spennende!

Hvordan gikk det, ble det mange, og hvordan står det til med mor og barn?

Skrevet

Har selv vært "valpe-jordmor" og det var utrolig spennende og nervepirrende. Det kom bare en valp og hunden gjorde alt selv, hun til og med ryddet opp etter seg.

Var helt fantastisk å se på og få være med på:) ( http://vinterverket.wordpress.com/2009/05/14/hundedager/ )

Valpene har kanskje kommer nå? Ble det mange? Og ja, gratulere så mye:)!!

Skrevet

Så koselig! :)

Håper alt står bra til med mor og valper, har selv sittet i den situasjonen som jordmor :) Kom 15 (!!) valper den natten, ikke alle pustet når de kom ut, men 14 overlevde ved hjelp av førstehjelp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...