Gå til innhold

Ah..min nye sosionom....ah...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med litt deprisjoner og angst, og har fått sosionom hjelp til dette. Jeg kom på min første time der og hadde sett for meg en gammel, småsur gubbe, men DAMN, der møtte jeg DEN kjekke unge mannen, men verdens nydligste smil....sukk..

Gjett om det er noen her som hadde lyst å bare rive klærne hans av med tennene og overfalle han....Klarer ikke få han ut av hode heller, tenker på han hele dagen..:-P

Noen andre her som har vært borti lignende? Isåfall hva gjor dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du høres ikke mye deprimert ut

Skrevet

Idiot, jeg sa vel ikke at jeg var det heletiden sa jeg vel? Nei.

Jeg sliter med det i perioder og skal nå lære div teknikker for å takle de dagene. Og hvorfor kommentere på noe som er totalt irrelevant?? ForumTROLL!

Er mennesker som deg som hjelper de med angst å depresjon til å ikke bli bedre... fy skam!

Skrevet

Hehehe.... Skulle nesten tro det var en av behandlerne der jeg jobber. Har en del kjekke, unge menn som jobber der, både sosionomer og psykologer. Hadde jeg ikke allerede vært opptatt hadde jeg nok hatt trøbbel på jobb. ;)

Skjønner for øvrig reaksjonen din, den er jo ikke spesielt uvanlig. For det første er det ikke uvanlig å bli betatt av terapeuten sin, spesielt en terapeut av det annet kjønn (eller for såvidt; det kjønnet man nå foretrekker). Det er et eller annet med en person som hører på en og forstår en i en vanskelig situasjon. Hvis da personen er kjekk i tillegg, kan man bli betatt ja. ;)

Kos deg med følelsen, men tror ikke du skal ha forhåpninger om noe mer enn det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...