Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2010 #1 Skrevet 13. oktober 2010 Hva synes dere om den nye patchen som kom idag?
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2010 #2 Skrevet 13. oktober 2010 Vil vite! Pc`n min er tullete, så får ikke lasta ned den nye :\ Har stridd med det i hele kveld, ingenting nytter, så blir å prøve igjen i morgen og evnt få mere hjelp
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2010 #3 Skrevet 13. oktober 2010 Off så kjipt... vertfall mange forandringer... noen kjipe og noen gode:) Skal ikke røpe for mye:Phehe... hilsen HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå