Gå til innhold

Samvær, bidrag og sabotasje?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

De tre ordene henger gjerne sammen.. det jeg lurer på da er ville DU sabotert samvær mellom dine barn og deres far dersom det var ett eller annet du "kunne ta han på".. bare for å få mer i bidrag??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, absolutt ikke. Barnet har godt av å tilbringe tid sammen med sin far og jeg ville aldri sabotert forholdet mellom de, nettopp for det ikke er til det beste hverken for far eller barn.

 

Merkelig spm egentlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det vare meningen at det skulle oppfattes som merkelig, budskapet var bare hvor utspekulerte mødre/fedre kan være i blant annet slike sammenhenger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det har jeg aldri gjort.... Men spør du barnefar, så har jeg nok gjort det. Han mener nemlig det, selv om det er han selv som har gjort at det er blitt som det er blitt med samværet. LITT interesse må han vise for barna og deres sikkerhet, og når det uteblir, så blir det som det blir.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, er ikke så gira på bidrag. Jeg forsørger meg selv og mine barn. Skal bare ha nok bidrag til at han dekker NOE av utgiftene når han ikke har samvær, ikke ALLE utgiftene...

 

Jeg vil uansett ikke frata barna mine muligheten til et normalt og regelmessig forhold til sin far. Det er viktigere det enn å hevne seg for bruddet, eller hva det enn er de barnslige sabotørforeldrene tenker på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...