Gå til innhold

Hvordan har vi det ikveld da?


Gjest

Anbefalte innlegg

 

Tenkte starte en hyggelig tråd her :-) Har vært flink å gått igjennom ALLE klærene i både skapet til meg og snuppa, og skal gi bort masse klær i morgen! Så har jeg såå grådig lyst på et glass rødvin, og det er bare onsdag???! Hihi..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kos deg, du har sikkert fortjent det etter en lang dag.. Ingen lov som sier vin er for fredag og lørdag ;) Blir litt inspirert av det du har gjort jeg, så imorgen skal jeg ut i garasjen og finne frem ALT barnetøy og ting fra mine to store barn (j12 og g15) Kanskje det er noe jeg kan bruke der som ikke er for gammelt, hehehe... gleder meg til å gå igjennom det, babyen kommer ikke før til våren så jeg har god tid, men trenger litt oversikt ;) HA en fin kveld og natt du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, bare synd det ikke var mer vin i huset da:-) Kjøper meg kanskje en nice flaske i morgen, og mørk sjokolade!!

 

Jaa, det var jamen på tidlig å få det gjort, ha litt system i klærene, så i morgen tidlig slipper jeg å stresse med hva vi begge skal ha på oss ( bruker jo en evighet på å kle på oss) så.. Da godt å ligge her på sofaen med dataen på fanget og late seg helt :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo alltids få låne en av mine flasker,, skal ikke drikke før lenge etter sankthans neste år,, masse å ta av her,, ;O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...