Gå til innhold

Forslag til Halloweenfest?


Maddi

Anbefalte innlegg

Jeg skal feire halloween med barna og de har fått invitere en venn hver. Det blir da 8 barn til sammen. 4 3-åringer, 2 6-åringer og 2 8-åringer. Har dere noen forslag til noen aktiviteter vi kan ha?

 

Tar gjerne i mot forslag til mat også! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har hatt halloweenfest noen ganger nå og jeg har funnet ut at det enkleste er det beste;)

 

Jeg kjøper slikt "edderkoppspinn" og henger i taket med plastedderkopper i. Så tegner vi store spøkelser på hvitt papis og klipper ut. De henger vi rundt om kring.

Når vi har hatt det, har vi hatt alt nede i tv-stuen, så det er kun der vi pynter inne.

Så baker vi pikekyss som vi har formet som spøkelser (hvite med sorte øyne) og som gresskar (bruker litt gul konditorfarge)

Det er alle små aktiviteter som barna er med på på forhånd;)

 

Ute har vi pyntet med div små pyntegresskar også kjøper vi ett eller to store gresskar som vi skjærer ut og har lys inni.

En stor plastbolle blir fyldt opp med godteri til barna og til gjestene som kommer på døren utover kvelden;)

 

1 av oss voksne pleier å bli med de på en runde og når de da kommer tilbake ser de på en film (kanskje en litt skummel for de) mens de spiser av godteriet de har fått på turen;)

Annet av aktiviteter legger vi ikke opp til, da barna er opptatt med å kle seg ut, sminke seg, gå "knask eller knep" og ikke minst- spise alt!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...