Gå til innhold

ååhh!! jeg er så sinna..!


SolRikke

Anbefalte innlegg

.. og plutselig så gråter jeg, og så ler jeg fordi jeg gråter for det er jo så dumt å gråte og så blir jeg sint, skikkelig sint. Sint pga av at sambo ikke har bretta sammen klærne som henger til tørk, og så blir jeg lei meg når jeg ser på tv.. osv osv! Flere som har det sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehehehe.. Kjenner meg igjen ja.. Jeg gråter ikke, men tårene bare renner og renner ;)

Ikke av så mye hjemme, men MYE av det som går på tv.. Blir rørt av mye og trist av mye.. Samboeren bare ler av meg.. Hehe..

Men blir mye irritert over at han gjør så lite hjemme for tiden, men den som ligger mest på sofaen er jo egentlig meg.. sukk.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her!

Jeg irriterer meg over sambo og alt han ikke gjør. Jeg griner av Hotel Cæsar, og av at jeg er sååå sliten og lykkelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte å grine en kveld fordi mannen hadde bilen og var så utolig sen at jeg ikke ble til å rekke butikken! Men han kom hjem 10 min før butikken og jeg rakk den...hehe:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, vi er rare hehe :) Godt det ikke bare er meg :) Føler jeg kan eksplodere på jobben også, så det er godt jeg har noen gode kollegaer som vet jeg er gravid, slik at de kan passe litt på meg, og forstår meg :)

 

Ha en fin dag videre jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veeeeel, igår kranglet jeg med min mor og forlovede i en halv time fordi de mente at man burde vente til sent ut i svangerskapet med å handle klær, utstyr osv. Jeg gråter fordi jeg har sluttet å røyke og jeg ler som en gal når stesønnen min peker på apen i boka og utbryter: PAPPA!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...