Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2010 #1 Skrevet 13. oktober 2010 Om dere bader i balje, hva om de tisser? Blir jo hele barnet vasket med tiss. Da min var baby holdt jeg han mens jeg stod i dusjen. Da han ble eldre og begynte å røre seg ble det badebalje, men jeg tenkte alltid på det med at han kanskje tisset oppi balja... Nå er han 1 år og jeg har dusjet han i noen måneder.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2010 #2 Skrevet 13. oktober 2010 Jeg badet mine unger til de kunne sitte selv, etter det har det alltid vært dusj. Bading kan de noen ganger gjøre fordi det er moro å sitte i vannet og leke, men det tar jo evigheter og føles ikke så hygienisk som dusj..
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2010 #3 Skrevet 13. oktober 2010 Dusjer nå men får badebalje om 1 måned så da blir det tilbake til bading. Har sjeldn/aldri noe problem med tissing i badevannet. Men gjerne etterpå. Bruker verken olje eller såpe av noe slag. Er plaget med eksem så han sliter nok med kloret i vannet så gjør ikke vondt verre. Legen min kunne fortelle meg at verken voksne eller barn bør vaskes i noe som helst. Selv bruker jeg kun såpe under armene og sjampo i håret. Lukter aldri av meg (bortsett fra rett etter trening før jeg kommer meg i dusjen) Har aldri brukt såpe i underlivet og har aldri hadd noen plager. Tror overdådig (feil) såpebruk kan føre til mer en vi er klar over
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå