Gå til innhold

Bader dere 1åringene i badebalje, eller dusjer de?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Om dere bader i balje, hva om de tisser? Blir jo hele barnet vasket med tiss.

Da min var baby holdt jeg han mens jeg stod i dusjen. Da han ble eldre og begynte å røre seg ble det badebalje, men jeg tenkte alltid på det med at han kanskje tisset oppi balja... Nå er han 1 år og jeg har dusjet han i noen måneder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg badet mine unger til de kunne sitte selv, etter det har det alltid vært dusj. Bading kan de noen ganger gjøre fordi det er moro å sitte i vannet og leke, men det tar jo evigheter og føles ikke så hygienisk som dusj..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dusjer nå men får badebalje om 1 måned så da blir det tilbake til bading. Har sjeldn/aldri noe problem med tissing i badevannet. Men gjerne etterpå. Bruker verken olje eller såpe av noe slag. Er plaget med eksem så han sliter nok med kloret i vannet så gjør ikke vondt verre. Legen min kunne fortelle meg at verken voksne eller barn bør vaskes i noe som helst. Selv bruker jeg kun såpe under armene og sjampo i håret. Lukter aldri av meg (bortsett fra rett etter trening før jeg kommer meg i dusjen) Har aldri brukt såpe i underlivet og har aldri hadd noen plager. Tror overdådig (feil) såpebruk kan føre til mer en vi er klar over

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...