Gå til innhold

Nutrilett.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det noen som har erfaring med dette?

 

Jeg trenger å gå ned ca 30 kg, og ønsker en pang start.

For motivasjon etc.

 

Jeg tenker å gå 2-3 uker kun på shake.

Får så å sakt men sikkert erstatte flere og flere måltider med vanlig grete roede livsstil. Kanskje bruke 7-8 uker på det.

 

Og deretter fortsette kun på grete roede livsstil.

 

Tror dere det kan fungere?

Uten at jeg fyker opp i vekt?

Tenker også å svømme et par ganger i ukn.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det vil fungere på vektnedgang og om du gjør som pulverkurprodusente anbefaler: spis sunt og i passelig mengder (innføre ett og ett måltid hver 2-3 uke i stedet for pulvershake) etter at kuren er over, vil du beholde den nye vekten også¨.

Motivasjon er viktig og det å vente i ukevis med knapt målbare resultater e demotiverende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om du har smakt Nutrilett?, men jeg synes det smaker helt jævli. Jeg vil heller anbefale deg Noka kuren (bruk litt mer melk enn det står, så den ikke blir så tykk). Her kan du jo også kombinere med barer og supper. Jeg ble ikke mett av å bare gå på drikke, så kombinerte det med 1 måltid om dagen.

 

Lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig i at Noka smaker bedre. Sjokoladen blir faktisk dritgod når man putter i en skvett kaffe i tillegg til melka:)

Den sulten forsvinner etter ca 3-4 dager når magesekken din har krympet ned slik at den faktisk er full etter en shake:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...