Synnøve_Solbakken Skrevet 13. oktober 2010 #1 Skrevet 13. oktober 2010 Gleder meg til tulipanene kommer Det er en kjekk blomst å gi bort, og det er fint å pynte hjemme med blomster som ikke er så dyre og som ofte holder en stund.
TøffiTrynet☠ Skrevet 13. oktober 2010 #2 Skrevet 13. oktober 2010 Tulipaner? Da tror jeg du er på feil årstid, gitt.... De pleier da vitterlig å komme sånn rundt påsketider...
Trultetryne Skrevet 14. oktober 2010 #3 Skrevet 14. oktober 2010 Neida, tulipanene kommer i blomsterbutikken rundt juletider. Muligens før også Jeg har jobba 12 år i blomsterbutikk, og det var alltid stas når de første tulipanene kom! Mmmm... røde tulipaner og mimosa, jeg kjenner lukten helt hit! Julestemning! Hmm.. nå savner jeg faktisk litt å jobbe i blomsterbutikk..
Ella & gull med smilehull Skrevet 14. oktober 2010 #4 Skrevet 14. oktober 2010 Jeg har sett det flere steder i Oslo allerede.
Synnøve_Solbakken Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 14. oktober 2010 Hehe, påske nei, da er det jo ikke lenge til de forvinner igjen da. De pleier å komme et par mnd før jul trodde jeg. Så hvis de er observert i Oslo, så kommer de nok snart Gleder meg Super blomst for oss dødelige uten pengetre i hagen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå