Gå til innhold

Treningssenter og barnepass


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Min sønn elsker å være i barnepassen på treningssenteret jeg trener. Hvor feil er det av meg å ha han med meg dit 4-5 kvelder i uken? Vi får ikke så mye hjemmetid, får litt ondt i meg av det. Det er liksom bare middag og så trening. Men så tenker jeg det at han er jo så glad i å være der at det kanskje ikke gjør noe. Han spør og faktisk om vi ikke kan reise på trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er jo dette litt vanskelig å svare på, men hadde det samme spørsmålet selv.

Har en 3,5 åring jeg er alene med. Ville trene, så meldte meg på studioet. En periode ble det 3 ganger i uka, å det trivdes han ikke med, å sa i fra om det. Vi tok en lang pause, så begynte jeg med 2 ganger pr. uke, og 1 gang i helgen om han kunne være hos mormoren sin. Ellers ingen trening.

 

Men jeg har sluttet nå, for jeg syns det ble for mye flying, hvertfall når han har sin aktivitet en kveld i uka i tillegg. Vil heller bruke kveldene hjemme, og kose oss med middagen.

 

Så jeg tror du bare må se det an, barnet sier kanskje i fra, eller kanskje ikke.. Tror egentlig jeg ville gått ned til 3 kvelder i uken, og brukt familien et par timer en og annen helg om mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...