Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2010 #1 Skrevet 13. oktober 2010 Han sa nå at han hadde tatt kokain på et utdrikningslag ifjor.. Hvordan hadde dere reagert??!
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2010 #2 Skrevet 13. oktober 2010 Hadde ikke helt visst hvordan jeg hadde reagert. Men da jeg har familie som bor borte, ville jeg nok tatt med meg barna og dratt dit en periode og fått tenkt litt.. Kan hende han ville ha vært ytterst på siste sjanse når jeg kom hjem, eller at jeg ville ha dratt.. Er så fjernt, så vanskelig å vite akkuart hva en ville ha gjort.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2010 #3 Skrevet 13. oktober 2010 Vi var ikke sammen da, nå sier han at han sier ikke neil til en E eller litt kokain på fest sånn 1 gang i året eller mindre enn det.. fytti ... vet ikke helt hvordan jeg skal reagere jeg! han er en "ordentlig"mann, med jobb fine venner osv... skjønner ikke dette!!
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2010 #4 Skrevet 13. oktober 2010 Hadde blitt jævlig forbanna. Har null toleranse for dop. Klarer ikke å se foran meg at det kunne skjedd her hos oss men.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2010 #5 Skrevet 13. oktober 2010 Hadde nok blitt skuffet og lei med, og sur for at han ikke hadde sagt i fra. Men siden han faktisk sier det så vil det kanskje si at han har gått og tenkt mye på dette, hvordan han skal si det osv. Vært redd for din reaksjon.. Hvis du er sikker på at han ikke gjøre det mer, og at han snakker sant når han sier han har prøvd en gang så hadde jeg nok ikke gjort stort mer enn å vist han hvor skuffa jeg ble.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2010 #6 Skrevet 13. oktober 2010 Nå svarte jeg samtidig som du HI la ut annen info, så da vet jeg ikke hvordan jeg hadde reagert.. =S Anonym 22.09
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2010 #7 Skrevet 13. oktober 2010 Jeg hadde ikke reagert på noe han gjorde før han traff meg, selvfølgelig er det dumt men jeg hadde nok sagt at om vi skal ha en fremtid får du la være med det videre.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2010 #8 Skrevet 13. oktober 2010 Hadde sett på det som et engangstilfelle og lagt det bak meg. Er han derimot truende til å få smaken på det, så hadde jeg nok bedt han pakke sakene sine.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2010 #9 Skrevet 13. oktober 2010 Dere var jo ikke sammen, så hva han har gjort i sin fortid, bør ikke tas med inn i forholdet! Du får heller si at du ikke aksepterer det i fremtiden!!
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2010 #10 Skrevet 13. oktober 2010 Jeg begynnte å gråte når jeg snakket med ham,han visste ikke at det var så viktig for meg osv. Snakket lenge med ham om at man IKKE kan holde på sånn når man skal ha barn, og det er faktisk ikke greit å ta seg en E eller litt kokain på en fest selv om det er sjeldere enn 1 gang i året. Så sier han at han blir lei seg fordi jeg ikke kan stole på ham?? Skjønte liksom ikke hva det hadde med saken å gjøre, han gjør noe ulovlig og det er ikke godt for noen å ta narkotika, så sa jeg at han fikk velge mellom meg eller narkotika.. Da sa han at hvis det betyr så mye for meg skal han aldri mer ta det igjen.... Det er jo det jeg vil høre, men kan jeg faktisk tro ham nå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå