Gå til innhold

Har dere fått mage eller kul på magen? :)


2velskapte

Anbefalte innlegg

Jeg er nå 15 uker på vei, men magen lar vente på seg ja, tidligere har den vært oppblåst, men nå er det borte også..

 

Magen er stort sett like flat som før, jeg er jo 3 gangs gravid, og trodde magen kom tidligere nå , men den gang ei..

Forrige gang hadde jeg stooor mage når jeg var 16 uker på vei, så jeg går liksom å venter på at magen plutselig skal komme, syns det er rart å dra på ultralyd og ikke ha mage i det hele tatt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trodde jeg begynte å få mage allerede i uke 6-7.Men det viste seg at jeg bare var oppblåst. Magen forsvant gradvist til jeg kom til slutten av uke 12.

Da jeg nærmet meg uke 13 merket jeg hvordan det ble ubehagelig og anderledes å ligge på magen. Har også betydelige ''voksesmerter'' i livmoren om natten.

Det gikk skikkelig opp for meg da jeg var 13+1 at jeg faktisk har fått mage, da jeg skulle titte ned på tærne mine i dusjen, og jeg bare så en struttende mage.

Familie og venner har også kommentert det, og mamma bare ler og sier: Hehe, du er akkurat som meg du, og visst du skal fortsette i dette tempoet så kommer du til å bli diger, akkurat som di mor. Skremmende. hehe, neida, jeg syns bare det er koslig jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 15. Uker og har fått en aldri så liten kul på magen. Dette er så fantastisk. Jeg synes vel egentlig at den har vokst hele veien fra jeg var rundt 9-10 uker.

Lykke til damer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 15+1 og har ikke mage i det hele tatt! Jeg er førstegangsgravid, så det er jo kanskje en forklaring på at magen lar vente på seg, men begynner å savne den litt nå da:)

Jeg har vært litt bekymret, men ettersom jeg leser er det normalt å ikke ha mage ennå, så får velge å stole på det!

 

Ikke har jeg lagt på meg noenting heller, men det kommer vel det også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 13 uker+5 nå og venter på magen.. den har blitt større, men den er ganske bløt enda, venter på at den skal bli hard :)

Sist gang så kom den mellom uke12-13, en liten hard kul...

Men jeg kjenner liv nå og da, så jeg trenger ikke bekymre meg for at det er ikke er aktivitet der inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 12+5, og er like flat som en pannekake. Den har nok vært oppblåst hos meg også, for syns den var tydligere før. Men jeg tar det ikke så tungt, er første gangen for meg, så trenger å la det synke inn litt først :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 16+ 3 i dag og magen kom for noen dager. Helt plutselig. Skikkelig hard klump nederst.

Veldig gøy. Hadde nesten ikke mage i det hele tatt sist jeg var gravid så jeg håper den blir litt tydeligere nå.

Selv om jeg selvfølgelig ikke håper den blir alt for stor he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at man lengter etter magen, men jeg er 13 fullgåtte i dag og har allerede hatt mager i flere uker. Det er IKKE bare gøy, for man må fortelle om svangerskapet litt før man har planlagt og normalklærne mine måtte jeg bare pakke vekk for 2-3 uker siden:-S

Dette er riktignok svangerskap nr 3, men SÅ tidlig hadde jeg ikke ventet magen, da. I begynnelsen trodde jeg, som alle andre at jeg bare var oppblåst, men neida... Jordmor måtte bekrefte i uke 10 at livmora var veldig stor (og termindatoen er det ingen tvil om). Så senk skuldrene, plutselig er den der;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E 15 uke nu, å har tvillinger jenter født i 98 og ei jenta født i 06 fra før av, har nesten ingen mage på mårran, men om kvelden får jeg mage.. men dn er veldig oppblåst. Håper at det gir seg snart. Gleder meg til ultralyd, har vært litt redd for at det er to denne gangen å..:) Men trur at magen hadde vært større nu da. Men regner med at d ikke er lenge til magen spretter ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt mage leeeenge (føler jeg i alle fall :)jeg er akkuratt 14 uker i morgen og har skikkelig mage, er andregangs da, men jeg fikk skikkelig mage veldig fors sist også :) Kunne egentlig vært uten denne gangen.. Kansje ikke uten men i alle fall litt mindre, men vi får ta det vi får :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 16 uker og har fått mage. Jeg er gravid med nr 2, men alikevel, d ser ut som jeg er 5-6 mnd på vei, hahaha, den er veldig koselig.

Jeg syns gravid mage er noe av det fineste =) det er liksom noe som gløder over gravide kvinner

 

=)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...