Gå til innhold

Har en liten jente med Kreft! :'(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Va hos legen idag og de sa at lille frøken hadde kreft.. :'( tror eg skal DØ.. den lille frøkenen som jeg elsker over alt på jord..!!

trenger sårt trøst! klarer ikke snakke med venninnene mine om det, vet liksom ikke kordan eg skal få sagt det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Så fælt å lese! Men, du kan ikke seriøst mene at de bare sendte deg hjem med "datteren din har kreft" og ikke noe oppfølging, ingen prognoser etc? Isåfall ville jeg klaget.

Klem til deg. Det går stort sett bra.

Skrevet

Huff og huff :( Det er IKKE en god nyhet å få :( Jeg jobbet sammen med ei som også hadde ei jente på 1,5 år som hadde kreft. Der klarte de å få bort alt, og det går eldig bra med jenta nå.

Hvor har vesla di kreft hen ?

Sender deg en klem og gode tanker <3

Skrevet

Huff så grusomt :(

Venner kan være en utrolig god støtte i slik tid, så jeg ville absolutt fortalt det så fort jeg følte meg klar til det. Jeg ville invitert de nærmeste og fortalt de det sammen.. Så slipper du å måtte si det flere ganger til forskjellige.

Skrevet

Det var skikkelig leit å høre. Jeg håper hun blir bra igjen. Ønsker dere masse hell og lykke.

Skrevet

Uff, stakkars dere!

Men heldigvis kan mange kreftformer helbredes og jeg håper for guds skyld at jenta di har en sånn kreftform!

Ønsker dere virkelig all lykke og skal krysse fingrene for at dette går bra!

Skrevet

:( For en nyhet og få :(

Vet ikke hva jeg skal skrive,ord blir fattige!

Håper av hele mitt hjerte at det er medisiner som kan hjelpe lille jenta ,og kurere henne,eller i værstefall holde sykdommen i sjakk!!!

Tenker på deg og familien din!!!

Skrevet

Vi har også ei lita jente under året som har kreft. Livet vårt har blitt så forandret, og vil aldri bli det samme igjen. Heldigvis virker behandlingen bra så langt, så vi fokuserer 100 % på det.

Skrevet

Så trist å lese :(

Ønsker dere alt godt og lykke til videre. Når sjokket har lagt seg håper jeg du finner mot til å snakke med gode venner om det, det kan nok gjøre godt for et mammahjerte å få tømt seg.

Skrevet

SFor en forferdelig tøff beskjed å få!!

Jeg har jobbet med barn med kreft. De har det tøft men det går bra med dem både under og etter behandlingen. Foreldrene har det tøffere.

Dere kommer til å få masse støtte og hjelp på sykehuset. Leger, sykepleiere, sosionomer, psykologer, pedagoger, musikkterapeuter, fysioterapeuter og kanskje også klovner vil gjøre allt som står i deres makt for at dere skal ha dt bra gjennom behandlingsperioden.

Lykke til!!

Stor trøsteklem!!!

Skrevet

For en utrlig trist nyhet!! Hvilken kreftform har hun? Over 95% av kreftformene hos barn kan kureres! Sender deg en stor klem!

Skrevet

HI..

hun har kreft i munnen sin, hun er 16 mnd.. så er HELT forferdelig.. skal innlegges imåren og mest sansynlig opperers.. Føler livet mitt er rent ut.. har liksom ikke mer og gi.. hun lille som har vert syk med (normale ting) siden hun ble født.. og NÅ er det noe som er SKIKKELIG alvorlig.. !

(beklager vist det er mye feil skriving og komma og punktum setting.. )

Skrevet

Nei uff...Må være den verste beskjeden å få... Snakk med noen!!! Det kommer du til å trenge!!! Lykke til!

Skrevet

For en forferdelig beskjed å få. Det må være noe av det verste man kan oppleve.

Håper alt ender bra! Sender masse gode tanker, og tenker på dere!

Det gjør jeg forresten til alle som har et veldig sykt barn. Ingen skal måtte oppleve noe så fryktelig!

Skrevet

Uff...får skikkelig vondt av deg og dere andre med barn som har kreft... Hvordan merket dere at barna var syke? Hva gjorde at dere gikk til legen?

Skrevet

HI.. for tre uker siden ca merket eg at tulla hadde en klump i munnen sin.. en blemme lignene sak.. så tenkte, hmm.. sånn forsvinner vel av seg selv, men så va det gått noen dager å den va ennå ikke vekke.. da ringte eg til legen å forklarte ka det va for noe, å da ville han ha hun inn på dagen siden hun ikke ville ha noe mat å sånn.. Å da sa han at det mest sansynlig abre va en fettklomp.. så jeg roet meg ned.. men sa reagerte også bhg på at hun ikke spiser noe og heller ikke vil ha noe som helst, de som har prøvd ALT slik som meg... å va hos legen idag og da sa legen at dette måtte være kreft.. fikk beskjed kl 15 om det.. å detter det har eg bare sotte å grene, ringte verdens beste samboer og kan kom å hentet oss hos legen, for bilen hadde eg ikke klart og kjøre.. :'( å da mens eg ventet på min kjære sa legen at vi hadde fått hastetime imåren til sjekk for operasjon.. så :'(

Skrevet

Møtt flere barn med kreft i munnen. I løpet av innleggelsen blir allt annerledes fordi dere får vite mer. Fremdeles forferdelig, men dere vil føle mer kontroll.

Jeg vil bare si at før jeg jobbet med dem trodde jeg barn med kreft bare lå og var kjempesyke. Det er de ikke. Jeg har holdt på å bli kjørt ned av trehjulssykler i korridorene. Det er sang, bakst, latter og lek på avdelingen. Selvfølgelig blir de syke av medisinene, men barn kommer ser fortere enn voksne og svinger mye mer i formen slik at de finner på "sprell" også når de er kvalme av cellegift.

Skrevet

Har de ikke tatt noen prøver av "klumpen"? Har han tatt blodprøver? høres så merkelig ut å få en beskjed etter en visitt hos fastlegen.... Oftest får ikke folk denne beskjeden før etter masse prøver på sykehuset.

Skrevet

HI

han tok blodprøver og Cp ett eller annet av hun.. Også ringt han til sykehuset og sa kordan det va og sånn, og kordan den så ut.. så måtte vi ut på gangen igjen, å da fortalte han oss at det va en svulst..

Så vi skal vist gjennom masse imåren..:'(

Skrevet

Hold håpet oppe. Vanlig blodprøve og CRP på legekontoret kan ikke fastslå kreft, heller ikke en telefonsamtale. En svulst trenger ikke være ondartet. Sa virkelig legen at det var kreft? Eller sa han/hun at en av mulighetene var kreft?

Skrevet

Hi

ja, han sa Kreft.. hadde ikke begynnt å grine av at det bare va en klump.. men han sa Kreft og satt der men henne i fanget å bare så ned.. å dette er en lege som er veldig blid og fornøyd egentlig.. så eg e HELT ifra meg.. men prøver å legge meg litt nå.. tror eg har gått av en liten time eller to med pause i grining vist jeg bare klarer..

Skrevet

?

Svulster er da som regel godartet..? De vet vel ikke om det er kreft før de tar en biopsi/vevsprøve? Jeg håper legen gjorde en feilvurdering!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...