Gå til innhold

Til dere som er sykepleiere..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor trivdes dere best i praksis under utdannelsen? Og hvorfor?:)

 

Hilsen 1.års sykepleierstudent

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er så forskjellig og avhenger mye av hvem man kommer borti på praksisstedet. Jeg likte meg kanskje best på psykiatrisk, men det var nok fordi jeg trivdes der. Rent faglig likte jeg kanskje medisinsk best. Syntes det var pyton på sykehjem...

Skrevet

Å, det er så avhengig av mange ting. Hva man interesserer seg for, miljøet på avd du kommer på, hvordan kontaktsykepleieren er.

Jeg mislikte psykiatrien og hjemmesykepleien.

Likte vel best kirurgisk avdeling. Og selvsagt de 4 herlige ukene jeg var så heldig å få ha observasjonspraksis på føden :)

Skrevet

Likte sykehjem, hjemmesykepleie, psykiatri og medisinsk avd. Synes kirurgisk avd er dørgende kjedelig, kunne like godt stått ved samlebåndet på en fabrikk...

Skrevet

Jeg likte best kirurgisk praksis, likte minst medisinsk avdeling og sykehjem (forøvrig nesten to sider av samme sak)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...