Gå til innhold

"Hvorfor spiser du sjokolade når det ikke er lørdag"


plastblomst♀♂♂

Anbefalte innlegg

sa datteren min til meg istad:) Skikkelig tatt på fersken med et forklaringsproblem. Hun kom ned trappa etter at hun hadde lagt seg og jeg gikk for å følge henne opp igjen med sjokolade i munnen:) Neste gang skal jeg sørge for at hun sover før jeg drar frem sjokoladen. Eller la vær å spise sjokolade på hverdagene, he he:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hihi, ja man blir jo litt svar skyldig. Jeg hadde samme type opplevelse en morgen da gutten min var i stuen og fant et sjokoladepapir jeg ikke hadde ryddet (sløvt av meg): "mamma, hvem er det som har spist all denne sjokoladen?" så svarte jeg at det var pappa og jeg, og da sa han:"var det på lørdag eller imorgen?", jeg skammet meg litt da jeg ble glad for at han rotet med "igår" og "imorgen" og svarte at det var ikke imorgen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha....opplevd sånt noe her.

Mannen er fælt til å finne fram sjokolade ol. etter ungene er i seng midt uka når han er hjemme, så har han da glemt til tider å skjule sporene etter seg og lagt fra seg papir eller noe på stueboret. Dette legger ungene merke til om morgenen og far i stua må da stå skolerett å forklare seg.

Undertegnende kan også finne på å ta seg en sjokolade bit eller tre en og annen kveld, men jeg skjuler alltid spora godt etter meg. ;-)

 

Som min far sa: Gjør som jeg sier, ikke som jeg gjør! Den setningen kan brukes i slike stunder ;-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...