Gå til innhold

Mange aggressive mødre her i dag


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

I et svar til hun som har opplevd en voldelig krangel sier jeg at det kan skje i de beste hjem. Da mener jeg en enkelt episode. En vond, dum og trist episode som man selv sitter igjen og er sjokkert, skamfull og livredd på grunn av. HI er redd for at hun har skadet barnet ved at det har vært vitnme til denne ene episoden.

 

Jeg støtter HI ved å si at en sånn episode har skjedd her også og at vi søkte hjelp for det. Jeg sier også at barna mine har sett oss krangle en gang i blandt og at vi snakker om det når det skjer (les, både voksne og barn snakker).

 

Basert på disse innleggene mine blir jeg nå beskyldt for psykisk mishandling, får høre at barnevernet bør ta barna mine og at jeg er en idiot. Nå lurer jeg på hvem det er som egentlig sliter med aggresjonsproblemer, meg eller de som skrev disse innleggene?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aggresjonsproblemer, hysteri... Kjært barn har mange navn. Det er enkelt å være ovenpå når en er anonym og ingen kan ta en på det er skriver.

Her har vi også dessverre kranglet så barna ha hørt. Det er overhode ikke opptimalt og jeg har snakket med barna de gangene det har skjedd.

Krangling er ikke bra, det sier jeg ikke men jeg tror at barn ikke har vondt av å se at man kan være uenige, snakke sammen og bli enige/være enige om å være uenige. Slåing derimot, synes jeg går over streken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slåing er å gå over streken. Også dytting og holding som jeg fortalte om. Jeg mener ikke det er akseptabelt, men jeg mener ikke at en episode skaper et traumatisert barn slik mange her mener. En episode er et tegn på at man må søke hjelp, slik forhindrer man at det skjer igjen.

 

Jeg blir så lei meg av folk som roper mishandling, traumer, vold og barnevern når en vettskremt mor som tror hun har skadet barnet sitt ber om hjelp. Av denne grunnen søker folk hjelp for sent. Hvem tør å komme til familiekontoret med dette når det virker som hele norge mener de er riv ruskende gale og har skadet barnet for livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge dei kan sjule seg bak ANONYM så henger dei for ut andre. Har merket at det er mangen på tryne spørsmål. Spør jeg etter no henvender jeg meg til den siden det er snakk om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...