Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2010 #1 Skrevet 13. oktober 2010 Synes i utgangspunktet det er litt teit å tulle med mennesker som har downs syndrom, men dette er jo ikke engang morsomt! Det har jo ikke poeng?! Hva er greien??
Gjest ->>- Skrevet 13. oktober 2010 #2 Skrevet 13. oktober 2010 Nei, det er jo ikke det. Altså, ikke fordi jeg er indignert og fornærmet på downseres vegne, men fordi det rett og slett er en ikke-morsom tegneserie.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2010 #3 Skrevet 13. oktober 2010 Ja, det er det jeg også føler.. En totalt meningsløs tegneserie. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå