Gå til innhold

Urinveisinfeksjon! Auuuu!


(S)TinkerBelle <3

Anbefalte innlegg

:(( Det gjør så vondt at tårene triller når jeg tisser! Faen i helvete! Auuu! Blør gjør det å!

 

Har fått piller og damen sa at jeg burde kjenne en bedring kjapt, selvom kuren skal vare i 5 dager. Men det er altså ingen bedring siden kl 15 i dag. Noen som har noen gode tips utenom å drikke sur juice? Har sikkert drukket en liter i dag.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du tranebærkapsler? Det har hjulpet meg i hverfall, kjerringrokk te er også bra.

 

Ellers er et råd å sette seg ned i godt og varmt vann med feks litt asan eller lignende i, og skyll med godt med enten dusjen eller en kanne med godt lunkent vann etter hvert toalettbesøk. Drikk mye vann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tranebær juice funker kjapt for meg som regel, drikke masse vann ellers er det å holde seg mest mulig unna sukker ( ikke no snop).

Det går også ann og ta en paracet eller annen smertestillende det hjelper i allefall en liten stund.

god bedring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Appelsinjuice gir bare kortvarig lindring av symptomene - og du må drikke minst en liter på styrten, gjerne mer etter min erfaring.

 

Hvis du er plaget av dette, så ha alltid tranebærkapser liggende - hvis du ikke husker å ta dem forebyggende hver dag, kan du ta 3-4 stk med en gang du merker symptomer, så går det som regel kjapt over.

 

Et annet godt råd for å lindre symptomene litt, er å ha underlivet i varmt vann, som en over her nevnte - enten i badekaret eller sett deg over en bøtte med kokende vann ( det høres fjernt ut i know, men jeg har vært plaget av dette kronisk i mange år, og har prøvd det meste).

 

Lykke til, føler med deg - uvi er sinnssykt vondt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips!! Synes så synd på meg selv nå, og på kjøkkenet ligger en stor pose med svenskegodis.. også sier dere at jeg ikke skal spise den! hahahaha. jaja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...