Gå til innhold

Hvorfor tror alle jeg er mye yngre enn jeg er?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er snart 30, men blir stadig tatt for å være i begynnelsen av 20-årene. Forstår ikke helt hvorfor, synes ikke jeg ser så barnslig ut, men jeg er litt sjenert av meg og ikke den som roper høyest. Litt usikker.

 

Dette burde vel ikke være noe problem, men det er litt flaut å stadig få spørsmål som:

Er du gift og har barn?? Du som er så ung?

Er du lærling?

Når var du russ? (for 10 år siden!!)

Er du søstera til ...... ja, hvem er eldst av dere da (hun er 23!)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme her og det er også arvelig. Min mor hadde ikke med seg legitimasjon da hun var i hotellbaren på sin brullupsreise. Hun var 33, mener jeg. Hun ble kasta ut og ganske så frekkt behandlet. Hennes mann fikk skikkelig kjeft for å ha tatt med seg en mindreårig på bar. hehe Han var bare et par år eldre enn henne men de nektet å tro det. :)

 

Selv er jeg nå 28 og blir uglesett som bare det på vinmonopolet. Det dummeste er at jeg jo ikke drikker engang, men kun er innom for å handle til gaver. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er mamma forresten passert 50, hun kunne glatt gått for å være 40 enda så det blir nok en fordel etterhvert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha ha jeg synes det er litt komisk jeg da.

Jeg er 32 og mange tror jeg er 26... de synes nok jeg fikk barn rimnelig tidlig hihi.

 

Menman må jo bare ta det som et kompliment:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen har det bare sånn. Jeg også blir tatt for å være mye yngre enn jeg er. Faktisk hele 10 år yngre. Jeg ser ikke helt selv hvorfor folk tror det, men det er nå sånn det er.

 

Går jeg ut på by'n, så kan jeg garantere deg at det er de rundt 30 som legger an på meg ;) Min lillesøster blir tippet til å være eldre enn meg, og en lærer jeg hadde fikk hakeslipp da jeg sa at jeg hadde barn på 10 år den gangen. Hun lurte på hvor ung jeg hadde vært da jeg ble mor. Jeg sa som sant var, at jeg var godt over 20 år :)

 

Så du har sikkert forstått at jeg faktisk er rundt 40 år nå :) Ikke føler jeg at jeg kler meg spesielt ungt, og ikke er jeg ekstrem i å stelle hud og hår, og ei heller i mat og sånt. Jeg bare er sånn laget, tror jeg :) Røyker gjør jeg også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får trøste oss med at det motsatte hadde vært enda verre:) Tenk å være 30 og bli tatt for å være 35, det hadde vært mindre gøy..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,ta det som et kompliment! Jeg ble spurt om legitimasjon på Systembolaget da jeg skulle kjøpe vin i fjor sommer, med gravidmage!

Og jeg er 33.. var 32 da :) Hadde jeg tenkt meg om skulle jeg sagt tusen takk, men jeg ble så paff.. hehe. Jeg syns ikke jeg ser så ung ut selv, men jeg er ikke spesielt tynn så jeg fyller ut rynkene! Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...